Suomalainen HMD Global on esitellyt Intiassa uudet 4G-peruspuhelimensa HMD 105 4G:n ja HMD 110 4G:n.
Suomalaisyhtiö HMD Global aloitti kesäkuussa myös peruspuhelinvalikoimassaan siirtymän Nokia-brändistä omaan HMD-brändiinsä esittelemällä Intiassa HMD 105:n ja HMD 110:n.
Nyt Intiassa esitellystä 4G-puhelinkaksikosta HMD 105 4G esiteltiin jo aiemmin myös ainakin Vietnamin markkinoille.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
HMD 110 4G on kameralla varustettu sisarmalli HMD 105 4G:lle.
Uusilla puhelimilla HMD pyrkii vahvistamaan entisestään asemiaan Intian peruspuhelinmarkkinoilla, joilla HMD nousi vuoden 2023 aikana markkinajohtajajaksi.
Intiassa HMD 105 4G:n hinta on 2 199 rupiaa eli noin 24 euroa ja HMD 110 4G:n 2 399 rupiaa eli noin 26 euroa. Ensin mainitusta värivaihtoehtoja ovat musta, sinivihreä syaani sekä pinkki, jälkimmäisestä titaani ja sininen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Vaikka kyse on edullisista peruspuhelimista, ovat ne varustettu esimerkiksi tuella YouTubelle, YouTube Musicille ja YouTube Shortsille Cloud Phone -sovelluksen kautta. Lisäksi ne tukevat intialaista UPI-maksujärjestelmää.
Muita ominaisuuksia ovat muun muassa 2,4 tuuman näyttö QVGA-tarkkuudella, MP3-soitin, microSD-muistikorttipaikka tuella 32 gigatavun korteille, langattomasti ilman kuulokkeita toimiva FM-radio sekä 1 450 milliampeeritunnin akku. Lataus käy USB-C-liitännän kautta, ja varustukseen kuuluu myös 3,5 millimetrin kuulokeliitäntä. Käyttöjärjestelmänä on aiemmin Nokia-peruspuhelimista tuttu S30+.
4G-mobiiliverkkoyhteyden myötä puhelimissa on myös tuki laadukkaammille VoLTE-puheluille.
HMD 110 4G:stä löytyy takakamera ja LED-valo osana pyöreää aluetta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”HMD 105 4G ja HMD 110 4G -peruspuhelimet jatkavat perintöämme tuoda uusimpia innovaatioita Intiassa tyylikkäillä uusilla malleilla, viihteellä YouTuben kautta ja UPI-ominaisuuksilla. Nämä laitteet edustavat sitoutumistamme innovaatioon yhdistämällä olennaisen yhteydenpidon edistyneisiin ominaisuuksiin, kuten UPI-integraatio ja pääsy YouTubeen. Olemme innoissamme voidessamme tuoda nämä modernit mukavuudet laajemmalle yleisölle varmistaaksemme, että jokaisella on mahdollisuus pysyä yhteydessä, viihtyä ja voimaantua. Tämän lanseerauksen myötä tavoitteemme on kaventaa digitaalista kuilua ja mahdollistaa taloudellinen pääsy kaikille peruspuhelinkategoriassamme”, kommentoi HMD:n Intian sekä Aasian ja Tyynenmeren alueen johtaja Ravi Kunwar.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »