Elisa esittelee uuden etuohjelman.
Uuden 10. syyskuuta julkaistavan etuohjelman myötä Elisa alkaa palkita henkilöasiakkaitaan liittymien ja palveluiden keskittämisestä sekä asiakkuuden kestosta. Elisan mukaan uusi Elisa Etuohjelma on kehitetty asiakkaiden toiveesta, ja asiakkaat ovat päässeet myös vaikuttamaan etuohjelman etuihin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Vastaavaa etuohjelmaa ei ole muilla operaattoreilla Suomessa tarjolla.
”Elisa Etuohjelman avulla haluamme tuoda uudenlaisen tavan huomioida nykyisiä asiakkaitamme ja palkita heitä pitkäaikaisesta asiakkuudesta sekä liittymien ja palveluiden keskittämisestä. Haluamme, että asiakas kokee saavansa parhaat edut liittymällä etuohjelmaamme”, kertoo Elisan kuluttaja-asiakkaiden asiakkuusjohtaja Karolina Baszarkiewicz.
Elisan etuohjelmaan voivat liittyä kaikki Elisan kuluttaja-asiakkaat, joilla on kuukausilaskutettava liittymä- tai palvelusopimus kuten puhelinliittymä, laajakaistaliittymä tai Elisa Viihde -palvelu. Liittyminen on maksutonta. Elisa Etuohjelma perustuu tasoihin, joita on kolme: Hopea, Kulta ja Platina. Tasot perustuvat sekä asiakkuuden kestoon että kuukausittaisten palvelu- ja liittymäsopimusten laskutukseen. Etuohjelma tuo myös läpinäkyvyyttä palkitsemiseen, eli siihen miten pisteet kertyvät, ja paljonko pisteitä tarvitaan seuraavalle tasolle siirtymiseen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Etuohjelmamme on kehitetty asiakkaidemme toiveesta, ja he ovat myös päässeet vaikuttamaan etuihin. Edut kasvavat tason noustessa, ja jo Hopea-tasolla on saatavilla monipuolisia etuja. Edut aukeavat heti ohjelmaan liittymisen jälkeen. Tulemme jatkamaan etuohjelman asiakaslähtöistä kehittämistä muun muassa asiakkaiden palautteen perusteella lanseerauksen jälkeenkin”, kertoo Baszarkiewicz.
Oman etutason ja edut voi tarkistaa OmaElisasta. Etujen joukossa on alkuvaiheessa esimerkiksi lippu- ja tuotearvontoja, tuotealennuksia sekä maksuttomia elokuvia Elisa Viihde -vuokraamosta. Elisan mukaan etuohjelman etuja päivitetään säännöllisesti, ja niiden valinnassa on tarkoitus hyödyntää myös asiakaspalautteita.
Elisan nykyisille asiakkaille lähetetään lisätietoja ja ohjeet uuteen etuohjelmaan liittymisestä lähipäivinä.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »