Nordea on kertonut osaa sen asiakkaista koskevasta palvelukatkosta lauantaina 10. elokuuta.
Nordea kertoo uudistavansa tilijärjestelmäänsä, jonka vuoksi sillä on palvelukatko lauantaina 10. elokuuta kello 19 ja jatkuen sunnuntaihin 11. elokuuta kello 1 asti. Palvelukatko vaikuttaa osaan Nordean asiakkaista.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Haluamme varmistaa, että asiakkaillamme on nykyaikaiset palvelut käytössä nyt ja tulevaisuudessa”, Nordea kertoo.
Nordean mukaan se on tiedottanut asiasta paperikirjeellä tai viestillä mobiili- ja verkkopankkiin niille asiakkaille, joita katko koskee.
Katkon aikana luottokortilla maksaminen toimii normaalisti. Tileihin liittyvät palvelut, kuten debit-kortin käyttö sekä tilisiirrot ja laskujen maksu ovat pois käytöstä. ”Jos et ole saanut aiheeseen liittyvää viestiä, katkolla ei ole vaikutuksia asiointiisi”, Nordea toteaa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Nordea kertoo, että tulevaan palvelukatkoon voi varautua nostamalla käteistä ennakkoon. Laskujen maksu ja tarvittavat tilisiirrot kannattaa myös tehdä ennen palvelukatkoa.
Muutos on tilikohtainen ja näin ollen palvelukatko koskee kunkin asiakkaan kohdalla vain niitä käyttötilejä, jotka on yksilöity asiakkaalle lähetetyssä kirjeessä. Näin ollen mikäli asiakkaalla on käytössään useampi käyttötili, ne eivät välttämättä kaikki ole samaan aikaan muutoksen kohteena. Lisäksi useilla Nordean asiakkaista on arjen tarpeisiin käyttötilin lisäksi käytössään myös EtuTili, jota voi katkon aikana käyttää normaalisti.
Nordea kiittää asiakkaita kärsivällisyydestä ja pahoittelee katkosta aiheutuvaa haittaa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »