Apple on esitellyt sovelluskehittäjille uudenlaisen mahdollisuuden hinnoitella App Store -sovelluskaupan kautta myytäviä sovellusten tilauksia.
Applen tarjoama uusi riippuvainen hinnoittelu (englanniksi contingent pricing) mahdollistaa sovelluskehittäjille alennetun tilaushinnan tarjoamisen tilaajille perustuen näillä jo entuudestaan olevaan eri tilaukseen.
Applen mukaan uusi hinnoittelumahdollisuus tarjoaa kehittäjille mahdollisuuden uudella tavalla houkutella tilaajia tekemään ja pitämään tilaus.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Käytännössä uudella hinnoitteluvaihtoehdolla sovelluskehittäjän on esimerkiksi mahdollista tarjota jokin uusi tilaus jo olemassa oleville toisen tilauksen asiakkailleen alennettuun hintaan. Lisäksi mielenkiintoisesti omien tilausten lisäksi riippuvainen hinnoittelu mahdollistaa alennetun hinnan tarjoamisen myös jonkin toisen kehittäjän tilausten asiakkaille.
Asiakkaille alemmasta hinnasta ja sen perusteesta voi kertoa sovelluksessa tai muissa markkinointikanavissa, sekä App Storen nostoissa.
Applen mukaan uusi hinnoittelumahdollisuus on parhaillaan pilottitestissä, ja lisätietoja on tarkoitus julkaista tammikuussa. Useammille kehittäjille uusi hinnoittelumahdollisuus on tarkoitus tuoda käytettäväksi tulevien kuukausien aikana.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »