Gigantti aloitti oman Black Friday -kampanjansa jo nyt maanantaina 13. marraskuuta kello 10 sekä verkkokaupassa että myymälöissä, vaikka varsinaista Black Fridayta vietetään vasta perjantaina 24. marraskuuta.
Viime vuonna Gigantti aloitti Black Friday -kampanjansa viikon ja yhden päivän etukäteen, kun nyt varaslähtö piteni jo yli puoleentoista viikkoon.
Kerroimme Gigantin Black Friday -tarjouksista jo niiden julkaisun jälkeen sunnuntai-iltana. Lue lisää aiemmasta artikkelistamme!
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Gigantti aloitti Black Friday -kampanjassaan maanantaiaamuna yhteensä lähes 3 000 tarjouksen myynnin. Määrä on edellisvuotta suurempi.
”Black Fridayn merkitys on ihmisille entistä isompi inflaation kiihtyessä ja kotitalouksien kukkaronnyörien kiristyessä. Meille on tärkeää pystyä tarjoamaan valikoimaa ja vaihtoehtoja kaikenlaisissa hankinnoissa, aina kuulokkeista Epoq-keittiöihin. Henkilökuntamme on tehnyt upeaa, sisukasta työtä valmistautumisessa, ja haluamme näyttää asiakkaille mitä osaamme”, kertoo Gigantin myyntijohtaja Pasi Puputti.
Gigantin mukaan lisää palvelutehoa Black Friday -kampanjaan tuo Gigantin syksyn myötä täyteen toimintavalmiuteensa päässyt uusi Suomen keskusvarasto, joka mahdollistaa asiakkaille kuljetukset pääkaupunkiseudulle ja lähialueille jo samana päivänä. Suurimpaan osaan maata toimitukset ehtivät tilausta seuraavaksi päiväksi.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Olemme Suomen nopeimpia asennuksella toimitetuissa kodinkoneissa. Parhaimmillaan aamulla rikki menneen uunin saa jo samana iltana käyttövalmiiksi joulupiparin paistoon”, Puputti summaa.
Tuotteiden varasto- ja saatavuustilanne Gigantilla on myyntijohtajan mukaan mallikkaassa kampanjakunnossa, mutta ripeys kannattaa etenkin suurimmissa tarjouksissa ja koko kansan suosikkituotteissa. Halutuimmissa iPhone-malleissa saattaa joutua odottamaan pidempään maailmanlaajuisen saatavuustilanteen takia.
Gigantti odottaa esimerkiksi helpon arjen ja kotoilutrendin jatkuvan myynnissä.
”Ihmiset ostavat edelleen kasvavassa määrin kotitaloustöitä ketteröittäviä laitteita, kuten robotti- ja varsi-imureita sekä kiertoilmakypsentimiä. Samalla panostetaan elämyksellisiin viihdelaitteisiin; pelikonsoleita hankitaan koko perheelle, televisioiden ruutukoot kasvavat ja VR-lasien suosio on nousussa. Ammattitason laitteiden arvostus näkyy etenkin terveyden ja kauneuden puolella, huippulaadukkaat urheilukellot ja vaikkapa hiustenhoitovälineet ovat monille tärkeä investointi itseen”, Puputti taustoittaa.
Gigantin kilpailijoista Power paljastaa omat Black Friday -kampanjatarjouksensa tiistaina 14. marraskuuta kello 21. Myynti alkaa tiistain ja keskiviikon välisenä yönä klo 00.00 verkossa ja myymälöissä keskiviikkona. Verkkokauppa.comin Black Friday -kampanja Musta Perjantai alkaa puolestaan torstaina 16. marraskuuta kello 9.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »