Apple julkaisi maanantaina-iltana 18. syyskuuta Suomen aikaa iPhonen uuden merkittävän iOS 17 -käyttöjärjestelmäversion usean kuukauden beetatestivaiheen jälkeen.
Testauksesta huolimatta ongelmat uuden käyttöjärjestelmäversion kanssa ovat nähtävästi yllättäneet ainakin Nordean.
Nordean mukaan uusi iOS 17 -käyttöjärjestelmäversio voi aiheuttaa joillekin asiakkaille Nordea ID -tunnistautumissovelluksen toimimattomuuden.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Nordea kertoo julkaisseensa sovelluksesta uuden korjatun version, versionumeroltaan 2.3.5.
”Lataathan uuden version Nordea ID -sovelluksesta ennen kuin asennat iOS 17 -version”, Nordea ohjeistaa asiakkaita.
Lisäksi Nordea on antanut verkkosivuillaan ohjeet jo ongelmiin Nordea ID:n kanssa törmänneille asiakkaille.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Nordean mukaan tässä tapauksessa vanha toimimaton Nordea ID -sovellus tulee poistaa laitteesta ja ladata Nordea ID -sovellus uudelleen Applen App Store -sovelluskaupasta.
Valitettavasti tämä aiheuttaa hieman lisätyötä, sillä uudelleen asennettu sovellus on aktivoitava käyttöön toisen laitteen Nordea ID -sovelluksella, toisen pankin tunnuksilla tai tilaamalla sovelluksesta aktivointikoodi tekstiviestillä ja PIN-koodi postitse.
”Olemme pahoillamme aiheutuvasta haitasta”, Nordea toteaa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »