Meta panostaa yrityksiin ja yhteistyömahdollisuuksiin Meta Verified -ohjelmaansa laajentamalla. Luvassa on uusia mahdollisuuksia Instagramiin, Facebookiin ja WhatsAppiin.
Aiemmin tänä vuonna Meta julkaisi uuden Verified-ohjelman, joka on sittemmin auttanut sisällöntuottajia erottumaan Facebook-yhtiön alustoilla kuukausimaksua vastaan. Lähiaikoina samainen ohjelma laajenee myös yrityksille Facebookissa ja Instagramissa sekä hieman myöhemmin WhatsAppissa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Yritykset voivat tehdä Meta Verified -tilauksen haluamaansa tai haluamiinsa palveluihin. Tilaus sisältää monenlaisia etuja kuten sinisen, aitoudesta kertovan merkin sekä teknisiä keinoja estää kopiotilien toimintaa.
Mukaan liittyville yrityksille tarjotaan lisäksi teknistä tukea sekä uusia keinoja erottua Metan alustoilla.
Meta Verified -yritykset saavat muun muassa enemmän näkyvyyttä hakutuloksissa, minkä ohella niitä suositellaan useammin syötteitään selaileville käyttäjille. WhatsAppissa luvassa on sen sijaan mahdollisuus luoda myös verkon hakukoneissa näkyvä yrityssivu viestimeen sekä järjestää käyttäjätukea usean laitteen voimin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Meta julkaisee Verified-ohjelmansa yrityksille ensi alkuun vain valituilla markkinoilla, kuten Yhdysvalloissa, ja alustavan testin perusteella palvelua on määrä parannella ennen laajempaa julkaisua.
Yhdysvalloissa Meta Verified maksaa 21,99 tai 34,99 dollaria kuukaudessa riippuen siitä, haluaako käyttöönsä vain joko Facebook- tai Instagram-palvelun vai molemmat. WhatsAppissa ohjelmaa aletaan koekäyttää hieman myöhemmin.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »