Citizen CZ Smart -älykellon myynti on väliaikaisesti keskeytetty. Syynä ovat tekniset ongelmat, joista ovat raportoineet sekä kelloa arvostelleet mediat että käyttäjät.
Kuten monet muutkin perinteiset kelloyhtiöt, myös Citizen on viime vuosina lähtenyt mukaan älykellojen markkinoille. Toisen sukupolven (Gen 2) CZ Smart -älykello esiteltiin alkuvuodesta, mutta jo nyt sen myynti on jouduttu keskeyttämään ”teknisen häiriön” vuoksi, kuten Citizen tilannetta kuvailee kelloa testanneille median edustajille.
Aiheesta kirjoittavan, kelloa kokeilleen 9to5Googlen mukaan kello on muun muassa lämmennyt häiritsevän nopeasti ja toiminut erittäin hitaasti. Muun muassa valikoiden selaaminen on ollut todella tahmeaa, sivusto kuvailee.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Niin ikään esiasennetut kellotaulut ovat toimineet kehnosti, joten Citizenin päätös keskeyttää kellon myynti vaikuttaa perustellulta.
Valmistaja ei tarkemmin kertonut, mistä tekniset ongelmat johtuvat, mutta mitä ilmeisimmin jokin on mennyt pieleen ohjelmistoa ja tekniikkaa yhteensoviteltaessa. Yhtiö aikoo kuitenkin korjata ongelman ja toivoo pystyvänsä jatkamaan toisen sukupolven CZ Smartin myyntiä mahdollisimman nopeasti.
Uutta älykelloa harkitsevien kannattaa sillä välin pitää silmät auki, sillä kaikki jälleenmyyjät eivät välttämättä heti keskeytä toisen sukupolven Citizen CZ Smartin myyntiä.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »