Kodinelektroniikkaketju Power avaa Suomen ensimmäisen POWER+ -myymälän Itikseen keskiviikkona 9. elokuuta. Uusi myymälä on samalla Powerin toistaiseksi suurin Suomessa.
Power Itiksen avajaisia vietetään 9.8.2023 klo 8.00 alkaen. Ainutkertaisten tarjousten lisäksi avajaistapahtumassa on tarjolla elämyksiä vaikuttajayhteistyön ja yhteistyöohjelman saattelemana. Huumorikaksikko Blokessin kokoamalta SuperPOWER-nimeä kantavalta vaikuttajatiimiltä on luvassa erikoistaitojen esittelyjä, pelikonsolimittelöitä, yllätyksiä ja tunnelman nostatusta. Avajaisissa mukana ovat Windows95Man, Tinke, Eki ja Khaled.
Lisätietoa avajaisista – esimerkiksi niiden erikoistarjouksista – löytyy Powerin verkkosivuilta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Powerin mukaan uuden konseptin myymälä yhdistää elämyksellisyyden, tapahtumat, kokemukset ja kiertotalouden. POWER+-myymälät ovat perusmyymälöitä kooltaan suurempia ja mahdollistavat elämykselliset asiakaskohtaamiset. Tuotteita saadaan entistä enemmän esille ja asiakkaiden testattavaksi, ja 3 800 neliömetrin tilat mahdollistavat tapahtumien ja tuotelanseerausten järjestämisen.
Uudessa Itiksen Powerissa on myös esimerkiksi omat osastonsa pelaamiselle ja keittiöille sekä elektroniikkabrändien shop-in-shopeja. Samalla käytetty elektroniikka eli RePOWER-tuotteet tulee entistä näkyvämmin osaksi osastojen valikoimaa, sillä käytetyt tuotteet ovat esillä samalla osastolla kuin uudetkin tuotteet eivätkä omana nurkkauksenaan myymälässä.
”Kun käytetyt tuotteet ovat osana normaalivalikoimaa, asiakas voi yllättyä käytetyn tuotteen hinta–laatusuhteesta. Käytettyjen tuotteiden markkinoilla kuluttajat haluavat myös mieluusti nähdä itse, missä kunnossa käytetty puhelin, kannettava tai tabletti on. Suuressa myymälässä kattavan käytettyjen tuotteiden valikoiman esilläpito on mahdollista”, Power Finland Oy:n toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoo.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Uusi myymälä työllistää uusia myyjiä ja viitoittaa Powerin mukaan sen kasvuhakuista asemaa Suomessa.
”Vaikka markkinatilanne on haastava, kasvutavoitteemme eivät ole kyykänneet. Haluamme tuoda hinnoittelun ylivoimaa laajalle Suomeen ja tarjota elämyksellisen ostokokemuksen, jonka ansiosta asiakas löytää tarpeisiinsa parhaiten sopivat ratkaisut”, Saviluoto kertoo.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »