Twitteriin on julkaistu uusi tapa vahvistaa identiteettinsä. Suuret organisaatiot ja mainostajat välttävät Twitter Blue -tilauksen.
Twitterin maksullinen Twitter Blue -tilaus mahdollistaa tilin vahvistamisen pienellä sinivalkoisella kuvakkeella, ja vanhat, yksilölliseen harkintaan perustuneet vahventeet poistuvat palvelusta huomenna 1. huhtikuuta. Nyt vahvistamiseen on julkaistu toinenkin tapa.
Suuret organisaatiot voivat vastedes hakea vahvistusta sekä päätililleen että esimerkiksi eri haaroilleen. Tiliä voivatkin jatkossa koristaa sekä perinteinen vahvistusmerkki että pieni, tiettyyn organisaatioon kuulumisesta kertova kuvake.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Esimerkiksi yrityksen tukitilillä voisi olla sekä vahvistuskuvake että organisaatioon kuulumisesta kertova merkki, kuten Twitterin ja Twitter-tukitilin tapauksessa artikkelin alussa olevassa kuvassa.
”On tärkeää täsmentää, kuuluuko joku oikeasti organisaatioon imitoinnin välttämiseksi”, Twitterin toimitusjohtaja Elon Musk kommentoi uudistusta. Kyse onkin laajasti Twitterin turvallisuuden parantamisesta.
Twitterin mukaan ohjelmaan voivat hakea monenlaiset suurorganisaatiot eri aloilta. Lista käsittää esimerkiksi urheilujoukkueet, mediatalot, finanssialan yritykset, Fortune 500 -yritykset ja monenlaiset voittoa tavoittelemattomat järjestöt, joita onkin jo mukana pitkä liuta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Twitterin uudistus on nyt julkaistu maailmanlaajuisesti. Ohjelmaan mukaan haluavat saavat sähköpostitse kutsun, ja hakeminen tapahtuu Twitterin verkkosivujen kautta.
Verified Organizations is a new way for organizations and their affiliates to distinguish themselves on Twitter. Rather than relying on Twitter to be the sole arbiter of truth for which accounts should be verified, vetted organizations that sign up for https://t.co/1v6wSVKfDb…
— Verified (@verified) March 31, 2023
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »