Osalla Nordean asiakkaista on esiintynyt satunnaisesti ongelmia kirjautumisessa verkko- ja mobiilipankkiin.
Nordean mukaan tämänhetkiset ongelmat johtuvat sen omien palvelujen ongelmatilanteen sijaan tietoturvayhtiö F-Securen Freedome-palvelusta.
Nordea ohjeistaa, että ”jos sinulla on ongelmia kirjautumisessa, poista VPN käytöstä”. Lisäksi Nordea kertoo selvittävänsä ongelmaa yhdessä F-Securen kanssa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
F-Secure Freedome on yksi esimerkki VPN-palvelusta, jotka salaavat verkkoliikenteen ja joilla voi esimerkiksi muuttaa verkossa näkyvää sijaintiaan. Yksityisyyttä parantavat palvelut voivat kuitenkin ajoittain johtaa yhteensopivuusongelmiin eri palvelujen kanssa.
”Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa ja kiitämme kärsivällisyydestäsi”, Nordea toteaa.
Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa ja kiitämme kärsivällisyydestäsi.https://t.co/qJwJsFKeyo
— Nordea Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) February 23, 2023
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Päivitys kello 17.02: Nordean mukaan kirjautuminen toimii jälleen normaalisti.
Kirjautuminen mobiili- ja verkkopankkiin toimii jälleen normaalisti. Kiitämme asiakkaitamme kärsivällisyydestä. https://t.co/Bv98QaVBRl
— Nordea Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) February 23, 2023
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »