Nordea on ilmoittanut saaneensa tiistain 20. joulukuuta aikana palvelunsa korjattua.
Nordean palveluissa esiintyi maanantaina ja tiistaina ongelma, joka muun muassa saattoi estää laskujen maksamisen, rahan siirtämisen ja maksujen sekä palkkojen kirjautumisen tilille.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Nordea kertoo, että on saanut jo palautettua maksuja asiakkaiden tileille ja loput viivästyneet maksut pyritään saamaan tileille mahdollisimman pian.
”Pahoittelemme tilanteesta asiakkaillemme aiheutunutta haittaa”, Nordea toteaa.
Nordea on myös kertonut, että se tulee korvaamaan asiakkailleen häiriöstä mahdollisesti aiheutuneet taloudelliset menetykset tapauskohtaisesti.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Nordean mukaan se käsittelee vahingonkorvausvaatimukset huolellisesti ja mahdollisimman nopeasti, ja lomake ja ohjeet vahingonkorvausten hakemiseen julkaistaan Nordean verkkosivujen Ajankohtaista-osiossa viimeistään keskiviikkona 21. joulukuuta.
Palveluissamme ollut tilapäinen häiriö on saatu korjattua ja maksuja on saatu jo palautettua asiakkaiden tileille. Loput viivästyneet maksut pyritään saamaan tileille mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilanteesta asiakkaillemme aiheutunutta haittaa. https://t.co/m6B4QrSWI8
— Nordea Asiakaspalvelu (@Nordea_Aspa) December 20, 2022
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »