Huawei Ads -mainosverkosto jatkaa nopeaa kasvuaan Euroopassa.
Samalla Huawei on kertonut maailmanlaajuisista bränditurvallisuuskumppanuuksistaan keskeisten toimijoiden, kuten Integral Ad Sciencen (IAS), Outbrainin ja Branchin, kanssa. Nämä uudet kumppanuudet tukevat Huawein mainontaekosysteemin kehittämistä.
Kehittääkseen palveluaan edelleen eteenpäin Huawei Ads ottaa käyttöön uusia ja innovatiivisia ratkaisuja ja ominaisuuksia, jotka on suunnattu julkaisijoille ja mainostajille. Ominaisuudet auttavat asiakkaita kohdentamaan markkinointia uusille yleisövirroille entistä paremmin sekä lisäämään näin tuottoa ja kasvua.
Huawei Adsin oma mainosalusta (DSP, SSP ja DMP) vahvistaa lisäksi sitoutumistaan petosten torjuntaan ja bränditurvallisuuteen ottamalla käyttöön useita turvallisuuskäytäntöjä ja tekemällä yhteistyötä suurten kolmannen osapuolen seurantatoimittajien kanssa maailmanlaajuisesti. Näin Huawei Ads tietojen integriteetti ja luotettavuus voidaan varmistaa entistäkin tehokkaammin.
Integral Ad Science on maailmanlaajuinen johtaja digitaalisen median laadun varmistamisessa. Yhteistyössä IAS:n kanssa HuaweiI Ads hyödyntää IAS:n varmennusratkaisuja lisäämään näkyvyyttä ja IVT-liikenteen seurantaa sekä parantamaan bränditurvallisuutta alustaa käyttäville markkinoijille. Kumppanuus IAS:n kanssa varmistaa, että markkinoijat saavat läpinäkyvyyttä mediaostoihinsa ja sen myötä tuloksellisuutta kampanjoihinsa.
”Mobiilisovelluksen sisäinen mainonta on valtava mahdollisuus, ja olemme ylpeitä voidessamme tarjota mainostajille enemmän läpinäkyvyyttä Huawei Adsissa. Bränditurvallisuus-, IVT- ja näkyvyysmittauksemme paljastavat Huawei-valikoiman todellisen arvon AppGalleryssa ja Google Playssa. Odotamme innolla, että voimme lisätä mainostajien luottamusta siihen, että he ostavat laadukkaita mainoksia”, sanoo IAS:n toimitusjohtaja Lisa Utzschneider.
IAS:n kanssa solmitun maailmanlaajuisen kumppanuuden lisäksi Huawei Ads on myös saanut Trustworthy Accountability Groupin (TAG) Certified Against Fraud Seal -sertifikaatin, joka myönnetään sitoutumisesta vilpillisen liikenteen torjumiseen digitaalisessa mainonnassa. Huawei Adsista tuli IAB Europen TCF-rekisteröity CMP maaliskuussa 2022, mikä vahvistaa entisestään yhtiön mainetta laillisena ja luotettavana yrityksenä asiakkaille ja kumppaneille.
Sertifioidut yhteistyökumppanit tukevat Huawei Adsin nopeaa maailmanlaajuista kasvua
Huawei Adsilla jo on yli 730 miljoonaa kuukausittaista aktiivista Huawei-laitteiden käyttäjää sekä noin 41 000 Huawei Ads Kit -sovellukseen integroitua kolmannen osapuolen julkaisijaa, ja se tähtää edelleen mainosekosysteeminsä laajentamiseen.
Tällä hetkellä Huawei Adsilla on yli viisikymmentä sertifioitua kumppania maailmanlaajuisesti, mukaan lukien GroupM, Omnicom Media Group, Havas Media Group, Arena Media, Addict Mobile, AVOW, Agence79 ja Intercontent.
Viimeisimpien joukossa mukaan on nyt liittynyt myös Outbrain, johtava avoimen verkon suositusalusta. Outbrain on tehnyt yhteistyötä Huawei Adsin kanssa laajentaakseen Huawein ohjelmallisten natiivimainosten tarjontaa mobiilikäyttäjille. Kumppanuus Outbrainin kanssa edistää mainosratkaisujen kehitystä ja tarjoaa osuvampaa mainontaa Huawein käyttäjille kuin myös laajentaa markkinoijien tavoittavuuden 730 miljoonaan aktiiviseen Huawei-käyttäjään.
”Outbrainilla pyrimme antamaan suosituksia jokaiselle kuluttajakontaktille ja tähtäämme hyödyntämään hetkiä, joina käyttäjät ovat valmiita löytämään jotain uutta. Mobiililaitteilla on edelleen yhä tärkeämpi rooli sisällön kulutuksessa, ja siksi tämä kumppanuus Huawein kanssa on hieno mahdollisuus”, kommentoi Outbrainin Chief Revenue Officer Eytan Galai.
Lisää tehoa markkinointiin
Huawei Ads ottaa myös käyttöön joukon uusia tuoteominaisuuksia, jotka on erityisesti suunnattu verkkokauppabrändien mobiilikampanjoihin. Huawei Ads on muun muassa julkaissut DPA-tuen (Dynamic product advertisement) tuotemainoksissa, jotka ovat saatavilla Huawein omassa Petal Search -hakukoneessa.
Huawei Adsin MMP- ja Web-seurantakumppaneiden joukkoon – joita ovat muun muassa Appsflyer, Adjust ja Sizmek – liittyvä Branch on mittaus- ja attribuutiokumppani, joka lisää käyttäjien sitoutumista. Se tarjoaa myös kokonaisvaltaista markkinoinnin tehokkuuden mittausta kaikissa laitteissa ja kanavissa.
Huawei Adsilta laajaa tukea julkaisu- ja mainosalalle
Huawei näkee, että esineiden internet (IoT) tarjoaa potentiaalia mainosteollisuuden räjähdysmäiselle kasvulle, jossa keskeinen rooli on ensimmäisen osapuolen datalla ja personoidulla mainosten käyttökokemuksella kaikissa yhdistetyissä laitteissa.
Hiljattain DMEXCO 2022 -messuilla Huawei kertoi kasvavasta kysynnästä, jota se näkee eri alojen kansainvälisiltä mainostajilta. Verkkokaupan, rahoitusalan, pelien ja viihteen saralla niin kiinalaiset kuin myös muiden alueiden yritykset uskovat Huawei Ads -alustan kasvuun myös Euroopassa. Tämä antaa huomattavaa lisäpotkua julkaisijoille, jotka tähtäävät liiketoimintansa kasvattamiseen.
”Huawei pyrkii aina tarjoamaan käyttäjilleen parhaan mahdollisen kokemuksen, mikä tarkoittaa sitä, että heille tarjotaan myös mahdollisimman osuvaa ja kohdennettua mainontaa. Siksi teemme jatkuvasti yhteistyötä uusien kumppaneiden kanssa luodaksemme monipuolisempia mainonta- ja sisältökokemuksia kasvavalle mobiiliyleisöllemme”, sanoo tohtori Jaime Gonzalo, Huawei Mobile Services -palveluista Euroopassa vastaava johtaja.
”Täyden palvelun globaalina mobiilimainonta-alustana Huawei Ads tarjoaa tehokkaita ja kustannustehokkaita mainosratkaisuja kumppaneille laitteiden ja palveluiden ekosysteemissä (IoT). Huawei Ads on kasvavana alustana suunniteltu erityisesti palvelemaan yhteistyötä globaalien huippukumppaneiden kanssa.”
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »