Telia on ilmoittanut tänään muutoksista suoratoistopalvelujen strategiassaan.
Telia hankki vuonna 2019 Bonnier Broadcastingin, jolloin Telialle siirtyivät suomalaisen MTV:n ja ruotsalaisen TV4:n lisäksi useassa eri maassa toimiva C More.
Tänään Telia on kertonut, että jatkossa Ruotsissa TV4 ja Suomessa MTV kattavat lineaarisen television sekä kaikki eri suoratoiston muodot (mainosrahoitteinen AVOD, tilausmaksullinen SVOD ja näiden hybridi HVOD) vahvistaen näin näitä kansallisia brändejä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Osana muutoshanketta C Moren premium-sisällöt siirretään Telian mukaan osaksi TV4 Playta Ruotsissa sekä MTV Katsomoa Suomessa, ja C More -suoratoistopalveluliiketoiminta siirtyy Suomessa Telialta MTV:lle.
MTV Uutisten mukaan C More -suoratoistopalvelu jatkaa kuitenkin toistaiseksi nykyisellään, eikä C More -asiakkaiden suuntaan mikään ei siirron yhteydessä muutu, eli C More -tilaukset jatkuvat ennallaan.
MTV Katsomo esittelee tulevaisuudessa koko MTV:n ohjelmistoa MTV:n tv-kanavilta (MTV3, Sub, AVA), MTV Katsomosta ja C Moresta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Telia kertoi muutoksista samalla, kun se nimitti aiemmin pohjoismaisen mainosliiketoiminnan ja TV4 Median varatoimitusjohtajana toimineen Mathias Bergin johtoryhmän jäseneksi ja uudeksi TV/Median johtajaksi Casten Almqvistin seuraajana.
”Telian kunnianhimoinen muutosohjelma perustuu TV4:n ja MTV:n tähänastiseen digitaaliseen menestykseen, ja olen innoissani voidessani johtaa tätä liiketoimintaa digitaalisen muutoksen seuraavan vaiheen aikana. Broadcast- ja suoratoistoresurssien yhdistäminen yhden kansallisen kohteen luomiseksi mahdollistaa erinomaisen katsojakokemuksen riippumatta siitä, miten, missä ja milloin katsojat haluavat katsoa mahtavaa sisältöämme”, kommentoi Mathias Berg.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »