S-ryhmän ja S-Pankin mobiilisovellukseen S-mobiiliin on iskenyt erikoinen vika, jonka myötä S-mobiili-sovellus ei välttämättä enää toimi Android-laitteissa.
Useiden käyttäjäraporttien mukaan S-mobiili ohjaa sovellusta käynnistettäessä käyttäjän S-Pankin verkkosivulle, joka kertoo S-mobiilin toimimattomuudesta niin sanotulla rootatulla laitteella, eli laitteella, jonka käyttöjärjestelmää on mahdollisesti muokattu alkuperäisestä.
Syystä tai toisesta S-mobiili-sovellus näyttää nyt virheellisesti havaitsevan osalla käyttäjistä laitteen olevan rootattu eli avattu valmistajan suojauksesta, vaikkei näin olisikaan todellisuudessa tapahtunut.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
S-mobiilin listaukseen Google Play -sovelluskaupassa on annettu 20. elokuuta alkaen arvosteluja, joiden mukaan sovellus väittää virheellisesti laitteen käyttöjärjestelmää muokatun. Lisäksi asiasta on keskusteltu myös Twitterissä, jossa S-Pankki on vastannut asiaa tiedusteelle käyttäjälle.
”Valitettavasti osalla asiakkaista on havaittu kyseistä ongelmaa S-mobiilin kirjautuessa. Asia on parhaillaan selvittelyssä ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian”, kertoo S-Pankki.
Esimerkiksi sovelluksen poistaminen ja asentaminen uudelleen eivät raportoidusti ratkaise ongelmaa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Ensimmäisenä asiasta kertoi Puhelinvertailu.com.
Valitettavasti osalla asiakkaista on havaittu kyseistä ongelmaa S-mobiilin kirjautuessa. Asia on parhaillaan selvittelyssä ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian. /Kaisa, S-Pankin asiakaspalvelu
— S-Pankki (@S_Pankki) August 22, 2022
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »