Samsungin puettavien laitteiden ohjelmistot ovat ajautuneet ongelmiin.
Ongelmia esiintyy sekä Galaxy Watch4 -älykellojen että Samsungin eri täyslangattomien Galaxy Buds -kuulokkeiden kanssa. Näiden laitteiden hallinta tapahtuu Galaxy Wearable -sovelluksella.
Samsungin puettavien laitteiden hallintasovellus älypuhelimissa kaatuu jatkuvasti tai lakkaa vastaamasta. Galaxy Watch4 -älykellojen lisäksi ongelmista ovat raportoineet niin Galaxy Buds Pron, Galaxy Buds2:n kuin myös Galaxy Buds Liven käyttäjät, kertoo 9to5Google-sivusto.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
9to5Google-sivuston Ben Schoonin mukaan heillä itsellään on käytössä Samsung Galaxy Z Fold3 -älypuhelin, johon paritettuna ovat kahdet kuulokkeet, Galaxy Buds Pro ja Galaxy Buds2, minkä myötä puhelimessa on näkynyt jatkuvasti ilmoituksia ohjelmiston toiminnan keskeytymisestä tai vastaamisen loppumisesta.
Ongelmista keskustellaan muun muassa Redditissä ja Samsungin yhteisöpalstalla.
Kaikki Samsungin puettavien laitteiden käyttäjät eivät hallintasovelluksen ongelmista näytä kärsivän, mutta ongelmat vaikuttavat olevan jo levinneet varsin laajalle. Ongelmat näyttävät alkaneen hiljattain julkaistujen päivitysten jälkeen Android 12 -puhelimissa ja tietyillä asetuksilla.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Ainakin osalla käyttäjistä ohjelmiston poistaminen ja uudelleenasennus on auttanut tilanteeseen. Galaxy Wearable -sovelluksen sijaan tulee poistaa ja asentaa uudelleen ajantasaisena versiona Galaxy Watch4 plugin-lisäosa tai eri Galaxy Buds -kuulokkeiden manager-lisäosa. Nämä on listattu erikseen Google Playssa.
Samsungilta odotetaan lisäosista myös erikseen päivitettyjä, korjattuja versioita, joiden myötä ongelmien pitäisi poistua.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »