Ravintolaruoan kotiinkuljetuspalveluna tunnettu Wolt, joka on sittemmin laajentunut myös päivittäistavaroiden ja monipuolisesti erilaisten tuotteiden kotiinkuljetukseen, on kertonut esittelevänsä 27. kesäkuuta uuden Wolt+:ksi nimetyn jäsenpalvelun.
Wolt+ lanseerataan Suomessa aluksi Tampereella. Lisäksi kesän aikana se tulee laajemmin saataville myös Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Turussa, joissa palvelu on kokeiltavissa osalla Wolt-käyttäjistä 27. kesäkuuta alkaen. Ilmaiseen kokeilujaksoon valitaan mukaan noin puolet näiden kaupunkien Wolt-käyttäjistä. Mukaan Wolt+-kokeiluun on mahdollista päästä myös asiakkaan omasta toiveesta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Woltin sovelluksesta tai Wolt.comista tilattavan Wolt+-palvelun hinta on 9,99 euroa kuukaudessa, ja sillä jäsenet voivat tehdä tilaukset palvelun piiriin kuuluvista ravintoloista ja kaupoista ilman kuljetusmaksua 2,5 kilometrin etäisyydeltä. Ilmainen kuljetus on saatavilla yli 12 euron arvoisiin tilauksiin ja ruokakaupoista tilatessa yli 25 euron arvoisiin tilauksiin. Kaikki palveluun kuuluvat ravintolat ja kaupat on merkitty Wolt+-logolla. Tampereella mukana on nyt yli 150 ravintolaa, kauppaa ja ruokakauppaa.
Keskimäärin Woltin mukaan palveluun liittyminen on asiakkaalle kannattavaa jo kolmella kuukausittaisella tilauksella. Palvelun voi irtisanoa milloin tahansa. Lisäksi alkuun Wolt tarjoaa ilmaisen 14 päivän kokeilujakson uusille Wolt+-asiakkaille.
“Wolt+ on kovasti toivottu palvelu. Maksamalla kuukausimaksun asiakas pystyy tilaamaan Tampereella yli sadasta ravintolasta ja kaupasta puolen tunnin kotiinkuljetuksella ilman kuljetusmaksua. Tätä uutta jäsenpalvelua voisi verrata vaikkapa Netflixiin”, kertoo Woltin Suomen-maajohtaja Henrik Pankakoski.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Aiemmin Wolt+ on ollut saatavilla Woltin käyttäjille jo esimekiksi Norjassa.
“Etsimme jatkuvasti uusia tapoja helpottaa ihmisten arkea. Mitä kattavammin palvelustamme löytyy tuotteita ja ratkaisuja erilaisiin arjen tarpeisiin, sitä paremmin voimme vapauttaa asiakkaidemme aikaa muihin asioihin”, Pankakoski selittää. ”Korona-aika on muuttanut kulutustottumuksia ja ihmiset ovat tottuneet arkea helpottaviin ratkaisuihin. Tämä ei ole muuttunut, vaikka rajoitukset on poistettu. Kotiinkuljetuksella tilataan yhä useammin – oli kyse sitten ravintolaruoasta tai päivittäistavaroista. Uskomme, että Wolt+ vastaa asiakkaiden toiveeseen nopeasta ja edullisesta kotiinkuljetuksesta.”
Suomalainen Wolt on nykyisin osa yhdysvaltalaista DoorDashia, joka on jo pidempään valituilla markkinoilla tarjonnut oman Wolt+:aa vastaavan kuukausimaksullisen DashPass-tilauksen.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »