Kasvuyritys- ja teknologiatapahtuma Slush järjestetään tänä vuonna Helsingin Messukeskuksessa 17.-18. marraskuuta. Julkinen lipunmyynti tapahtumaan on nyt avautunut.
Startup-osallistujille lippujen hinta on tällä hetkellä 295 euroa, yksityisille enkelisijoittajille 695 euroa sekä suuremmille sijoittajille ja muille osallistujille 895 euroa. Edellä mainituissa hinnoissa on 100 euron tai enkelisijoittajien osalta 150 euron myynnin aloitusvaiheen alennus. Rajatun erän jälkeen hinnat nousevat tavallisille tasoilleen.
Viime vuonna paluun tehnyt Slush on tuomassa tänä vuonna 12 000 kävijää Helsinkiin houkutellen ennätysmäärän kasvupääomaa Suomeen. Slushin päätapahtumaan odotetaan 4 200 startup-yrittäjää ja -työntekijää sekä 2 200 sijoittajaa. Näillä luvuilla Slush on yksi maailman suurimpia kasvupääoman kokoontumisia, tuoden Helsinkiin muutamaksi päiväksi kansainvälisen sijoittajajoukon, joka hallinnoi lähes biljoonan eli tuhannen miljardin edestä kasvupääomaa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
“Startup-yrittäjälle tämä tarkoittaa sitä, että marraskuisessa Messukeskuksessa tulee olemaan melko tarkasti yksi sijoittaja per kasvuyritys. Maailmassa ei ole parempaa paikkaa kasvurahoituksen nostamiseen”, kertoo tammikuussa Slushin toimitusjohtana aloittanut Eerika Savolainen.
Tänä vuonna Slushin lavalla nähdään muun muassa pääomasijoitusyhtiö Sequoiaa yli 20 vuotta johtanut sijoittajalegenda Doug Leone, Latinalaisen Amerikan menestyneimpiin kasvuyrityksiin kuuluvan Kavakin perustaja Loreanne Garcia sekä Revolut-pankin perustaja-toimitusjohtaja Nikolay Storonsky. 150 puhujan lisäksi Slushin lavalla nähdään jälleen Slush 100 -pitchauskilpailu sekä viime vuonna ensi kertaa toteutettu Builders’ Studio, joka käy lävitse kasvuyrityksen elinkaaren aina ideasta exitiin.
“Slushin missiona on luoda ja auttaa yrittäjiä muuttamaan maailmaa. Viime vuoden pandemiaa edeltävää aikaa huomattavasti pienempi ja fokusoituneempi tapahtuma oli menestys, josta aiomme pitää kiinni. Skaalan sijaan keskitymme tulevina vuosina kasvamaan relevanssissa niin kävijöiden kuin sisältöjemme suhteen, aikaisen vaiheen kasvuyrittäjiin ja heidän tarpeisiinsa keskittyen”, Savolainen summaa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »