Google on uudistanut Stadia-pilvipelipalvelunsa verkkokaupan.
Google julkaisi Stadia-pilvipelipalvelunsa alun perin vuonna 2019. Maaliskuussa se kertoi useammista uudistuksista palveluun, jonka myötä muun muassa pelien kokeileminen Stadiassa helpottui – se ei välttämättä vaadi enää lainkaan Stadia-tiliä tai kirjautumista palveluun.
Nyt Google on julkaissut laajasti uudistuksen Stadian verkkoselaimella käytettävään verkkokauppaan palvelua kokeilevien lisäksi myös Stadia-pilvipelipalvelun rekisteröityneille käyttäjille. Asiasta on kertonut muun muassa 9to5Google-sivusto.
Stadia has a new Store UI… 👀#Stadia #TeamStadia https://t.co/tHAVvf3qzK pic.twitter.com/95ws1jcv7D
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
— inlead (@in7ead) April 28, 2022
Stadian uusi verkkokauppa esittelee aiempaa paremmin ilmaiseksi kokeiltavissa olevia pelejä, demoja sekä Stadia Pro -tilaukseen kuuluvia pelejä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Peleissä, joista on tarjolla ilmainen demo tai aikarajoitettu kokeilu, nämä vaihtoehdot esitetään erillisinä painikkeina pelin ostamisen rinnalla.
Google on myös luonut yksittäisille peleille selkeät verkko-osoitteet, kuten vaikkapa stadia.google.com/game/motogp21. MotoGP 21 on myös yksi esimerkki pelistä, joka on kokeiltavissa Stadiassa 60 minuutin ajan ilmaiseksi.
Laajasti eri laitteilla käytettävissä oleva Stadia-pilvipelipalvelu on käytännössä Googlen pilvipalvelussa sijaitseva vastine pelikonsolille. Palvelua pääsee käyttämään joko ilmaiseksi tai Stadia Pro -tilauksella 9,99 euron kuukausimaksulla. Stadia Pro -tilaukseen sisältyy mukaan joukko pelejä. Muuten pelit tulee pääsääntöisesti ostaa Stadian kaupasta, ja hinnat ovat karkeasti samaa tasoa kuin tavallisilla tietokone- ja konsoliversioilla.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »