Kuulokevalmistaja Skullcandy on julkistanut yllättävän yhteistyösopimuksen Budweiserin kanssa. Yhdysvaltalaispanimon Budweiser-brändi koristaa jatkossa muun muassa täyslangattomia nappikuulokkeita.
Etenkin edullisempien hintaluokkien kuulokkeistaan tunnettu Skullcandy alkaa yhteistyöhön olutmerkki Budweiserin kanssa. Luvassa on rajoitettu erä erikoisversioita Crusher Evo-, Indy Evo-, Sesh Evo- ja Dime-kuulokkeista.
Teknisesti kuulokkeet ovat tavallisten verrokkiensa kaltaisia, mutta ulkoisesti Budweiserin brändi on näkyvästi läsnä. Punainen väri sekä muun muassa langattomien nappikuulokkeiden latauskoteloa koristava Budweiser-logo muistuttavat panimotuotteesta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Crusher Evo -sankakuulokkeiden käyttöaika on 40 tuntia, ja monenlaisia ääniprofiileja tukevat kuulokkeet on helppo taitella nippuun kuljettamista varten. Täyslangattomat Indy Evo -nappikuulokkeet puolestaan tarjoavat 30 tunnin akunkeston, pikalatauksen ja IP55-luokituksen kosteutta ja pölyä vastaan.
Täyslangattomille Sesh Evo- ja Dime-kuulokkeille sen sijaan luvataan 24 ja 12 tunnin käyttöaikaa sekä IP55- ja IPX4-tasoista suojaa kosteudelta. Ensinnä mainitut tukevat myös kosketuseleitä Dime-kuulokkeiden ollessa Budweiser-erikoismalliston edullisin vaihtoehto.
Skullcandyn Budweiser-erikoiskuulokkeet ovat nyt saatavilla Skullcandyn verkkokaupassa. Alla on lueteltuna kaikki kuulokevaihtoehdot Yhdysvaltain dollareissa ilmoitettuine hintoineen.
- Skullcandy x Budweiser Crusher Evo True Wireless Headphones: 209,99 dollaria
- Skullcandy x Budweiser Indy Evo True Wireless Earbuds: 79,99 dollaria
- Skullcandy x Budweiser Sesh Evo True Wireless Earbuds: 59,99 dollaria
- Skullcandy x Budweiser Dime True Wireless Earbuds: 34,99 dollaria
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »