Microsoft on julkaissut blogikirjoituksen, jossa se kertoo muun muassa Windows 11:n ensimmäisistä kuukausista. Päivitystarjous kiinnostaa, ohjelmistojätti kertoo.
Windows 11:n päivitystarjoukseen on tartuttu kaksi kertaa hanakammin kuin Windows 10:n vastaavaan aikanaan. Samalla Microsoft kertoo käyttäjätyytyväisyyden olevan Windows 11:llä korkeammalla kuin yhdelläkään aiemmalla Windows-versiolla.
On hyvä huomioida, ettei päivitystarjouksen hyväksyneiden käyttäjien aiempaa suurempi osuus tarkoita sitä, että Windows 11 olisi yleistynyt nopeammin kuin Windows 10. Uuden Windowsin asentamista on nimittäin ylipäätäänkin ehdotettu harvemmalle, mutta kaikesta päätellen tarjoukseen on joka tapauksessa tartuttu innokkaasti.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Microsoftin mukaan Windows 11:llä on myös kulutettu keskimäärin 40 prosenttia enemmän aikaa kuin Windows 10:llä, mikä ei toki välttämättä kerro ohjelmiston paremmuudesta tai käyttökokemuksesta mitään.
Kaiken kaikkiaankin Windowsia, versiosta riippumatta, käytetään parhaillaan 10 prosenttia enemmän kuin aikana ennen koronapandemiaa. Yhteensä Windows 10- ja 11-laitteita on nykyisin maailmanlaajuisesti käytössä noin 1,4 miljardia, kun katsotaan kuukausittain aktiivisten käyttäjien määrää.
Myös Microsoft Store -kauppapaikan kävijämäärät ovat peräti kolminkertaistuneet viime kuukausina, mikä Microsoftin mukaan on niin ikään Windows 11:n ansiota.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »