Cyberwhistlen muotoiluun inspiraatiota on haettu Teslan Cybertruck-pickupista ja materiaalina ruostumaton teräs, ja kalliin pillin julkaisu oli jälleen Elon Muskilta yksi lukettomista nerokkaista markkinointitempauksista. Teslahan ei panosta käytännössä lainkaan maksettuun mainontaan, vaan eri keinoin siihen, että yhtiö pysyy kuitenkin jatkuvasti esillä – niin sosiaalisessa kuin perinteisessäkin mediassa.
Elon Musk maalasi Cyberwhistlen kettuiluksi myös Applelle, jonka kallis kiillotusliina on herättänyt paljon huomiota lokakuisen julkaisunsa jälkeen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Cyberwhistle julkaistiin rajoitettuna Limited Edition -eränä, joka myytiinkin nopeasti loppuun, eikä lisää ole Teslan mukaan tulossa. Sittemmin Cyberwhistle-pilleistä kauppa on käynyt eBay-markkinapaikalla parhaimmillaan jo yli pariin sataan euroon yltävillä tarjouksilla ja hinnoilla, eli moninkertaiseen hintaan verrattuna 50 dollarin alkuperäiseen myyntihintaan. Parhaimmillaan Cyberwhistle on listattu myyntiin eBayssa jopa 5 000 dollarin hinnalla, mutta tämä listaus on sittemmin poistettu myyjän toimesta nähtävästi ilman kauppojen syntymistä.
Don’t waste your money on that silly Apple Cloth, buy our whistle instead!
— Elon Musk (@elonmusk) December 1, 2021
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »