Suuret yhdysvaltalaiset mediajätit Comcast ja ViacomCBS ovat kertoneet tulevasta uuden SkyShowtime-suoratoistopalvelun lanseerauksesta. Palvelu aloittaa toimintansa Suomessa ja valituilla muilla Euroopan markkinoilla vuonna 2022.
Tiedotteen mukaan uusi suoratoistopalvelu tulee sisältämään premium- ja alkuperäissisältöä Skylta, NBCUniversalilta, Universal Picturesilta, Peacockilta, Paramount+:lta, SHOWTIME:lta, Paramount Picturesilta ja Nickelodeonilta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
SkyShowtime julkaistaan vuonna 2022 yli 20 Euroopan maassa, mukaan lukien Pohjoismaissa, Alankomaissa, Espanjassa, Portugalissa sekä osassa Keski- ja Itä-Euroopan maista.
Uusi palvelu korvaa vasta hiljattain, kevään 2021 aikana lanseeratun Paramount+:n, jonka palvelun kerrotaan jatkavan Pohjoismaissa toistaiseksi täysin investoinnein ja muuttuvan SkyShowtimeksi vuonna 2022.
Lisätietoja SkyShowtimen tarjonnasta, sekä esimerkiksi kuukausitilauksen hinta, julkistetaan myöhemmin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Uuden palvelun tarjonta kattaa kaikki tyylilajit ja yleisöt, kuten käsikirjoitetun draaman, lapset ja perheet, tunnetut franchise-nimikkeet, ensi-iltaelokuvat, paikalliset tuotannot, dokumentit ja paljon muuta.
Yhteensä SkyShowtime-palvelu tulee tarjoamaan ”yli 10 000 tuntia huipputekijöiden viihdettä ja rakastetuimpia sisältöjä kaikkialta maailmasta”. Palvelussa tullaan näkemään kuukausittaisia ensiesityksiä, uutuuselokuvia ja tv-ensi-iltoja, klassikoita sekä viihdettä lapsille ja perheille.
Vielä ennen SkyShowtimen lanseerausta Paramount+-suoratoistopalvelu tarjoaa uutuuksia. Syksyllä palvelussa nähdään muun muassa American Rustin ja Dexter: New Bloodin ensi-illat, Yellowstonen 4. tuotantokausi sekä paljon muita uutuuksia. Vuonna 2022 Paramount+:n koko tarjonta siirtyy SkyShowtimeen.
”SkyShowtimen lanseerauksen myötä meillä on ainutlaatuinen tilaisuus hyödyntää globaalia sisältökoneistoamme erittäin laajan ja nopeasti kasvavan suoratoistopalvelun tarjoamiseen”, sanoo ViacomCBS Networks Internationalin toimitusjohtaja Raffaele Annecchino.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Jatkona tuoreelle Paramount+:n ja Skyn kumppanuudelle Iso-Britanniassa, Italiassa ja Saksassa, SkyShowtime on hieno mahdollisuus vauhdittaa markkina-asemamme kasvua ja rakentaa johtava rooli Euroopan suoratoistomarkkinoilla”, Annecchino jatkaa.
”Uusi SkyShowtime-palvelu yhdistää parhaat palat Yhdysvaltojen ja Euroopan markkinoilta ja palvelee ikonisilla brändeillä ja maailmanluokan viihteellä miljoonia kuluttajia yli 20 maassa. Jatkona tuoreelle levityssopimukselle, joka toi Peacockin sisällöt saataville Skyn kautta, tämä yhteistyö tarjoaa innovatiivisen lähestymistavan sisältöjen nopeaan skaalaamiseen ja kaupallistamiseen ympäri Eurooppaa. SkyShowtime yhdistää NBCUniversalin, Skyn ja ViacomCBS:n parhaat ohjelmasisällöt Peacockin alustateknologiaan tarjoten todella houkuttelevan kokonaisuuden ja tunnettuja brändejä koko perheelle”, kommentoi Sky-konsernin toimitusjohtaja Dana Strong.
SkyShowtime-palvelun taustalla uusi kumppanuus rakennetaan yhteisyritykseksi, jossa ViacomCBS ja Comcast ovat mukana yhtä suurella investoinnilla ja määräysvallalla.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »