Facebook lupaa maksaa sisällöntuottajille reiluja bonuksia tulevina vuosina. Yhtiön tiedotteessa kerrotaan miljardin dollarin hankkeesta.
Taistelu parhaasta sisällöstä käy kuumana sosiaalisen median palveluiden välillä, ja Facebookin vastikään antama lupaus osoittaa, ettei alansa jätin menestys jatkossakaan jää ainakaan rahoituksesta kiinni. Facebook aikoo tulevina vuosina maksaa sisällöntuottajille bonuksia peräti miljardin Yhdysvaltain dollarin eli noin 850 miljoonan euron verran.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Facebook aikoo käynnistää useita erilaisia tukiohjelmia, jotka kannustavat sisällöntuottajia saavuttamaan tavoitteensa yhtiön alustoilla. Bonuksia on luvassa, kun menestys kasvaa ja rajapyykit ylittyvät, yhtiö kertoo.
Projektin on määrä alkaa kutsuluonteisena Instagramissa, jossa tuottajia kannustetaan täyttämään tarinansa IGTV-mainoksilla. Myöhemmin ohjelma laajenee myös Instagramin Reels-sisältöön ja ennen pitkää Facebookinkin puolelle.
Facebook on toki aiemminkin maksanut bonuksia sisällöntuottajille, mutta miljardin dollarin projekti kertoo yhtiön olevan tosissaan. Vastikään kolmen miljardin asennuskerran rajan ylittäneen TikTokin kasvattaessa suosiotaan on Facebookin vastattava samalla mitalla.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »