Verkkoyhteys saattaa nyt katkeilla joillakin HMD Globalin Nokia-älypuhelimilla. Esimerkiksi Nokia X20:tä vaivaavaan ongelmaan on kuitenkin helppo kertaratkaisu.
Nokia X20:n, Nokia C10:n ja Nokia C20:n on viime aikoina raportoitu kärsivän ajoittaisista yhteysongelmista mobiilidataa käytettäessä. Kaikeksi onneksi katkeileviin yhteyksiin on kuitenkin olemassa helppo, kertaluontoinen ratkaisu, jonka kuka hyvänsä voi toteuttaa yhteysasetuksista.
Nokia X20
- Android
- Muovi
- 6,67" IPS LCD -näyttö
- Sormenjälkilukija kyljellä
- 64 + 5 + 2 + 2 Mpiks. kamera
- Qualcomm Snapdragon 480 -piiri
- 4470 mAh akku
Nokian keskustelupalstoilta on saatavilla yhteneväiset ohjeet Nokia X20:lle, Nokia C10:lle ja Nokia C20:lle. Kolmikosta vain Nokia X20 on myynnissä Suomessa. Suomennettuina samaiset ohjeet ovat alla.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Näin korjaat verkkoyhteysongelman Nokia-älypuhelimella:
- Avaa puhelimen lukitus ja pyyhkäise näytön ylhäältä alaspäin avataksesi pikavalikon ilmoituksineen.
- Kosketa hammasrataskuvaketta näytön oikeassa yläkulmassa avataksesi asetukset.
- Valitse asetuksista Verkko ja internet ja sen jälkeen Mobiiliverkko.
- Valitse näytön alalaidasta Lisäasetukset ja sen jälkeen alin valinta Yhteysosoitteet.
- Kosketa kolmen pisteen kuvaketta näytön oikeassa yläkulmassa ja valitse Palauta oletukset.
Kun yllä olevat vaiheet on suoritettu onnistuneesti, pitäisi mobiilidatan jälleen toimia normaalisti. HMD Global ei täsmennä, mistä verkkoyhteyden pulmat tarkalleen ottaen johtuvat, mutta nyt julkaistuilla ohjeilla ongelman pitäisi kuitenkin ratketa pysyvästi.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »