Formula 1 -kuljettaja Kimi Räikkönen tähdittää Samsung Electronics Nordicsin uutta Galaxy-tuotteiden Go Capture It! -kampanjaa ja aloittaa samalla yhteistyön Samsungin kanssa pohjoismaisena brändilähettiläänä.
Samsung on koonnut Pohjoismaista brändilähettiläikseen joukon omien alojensa pioneereja. Go Capture It! -kampanjaa ja Galaxy S21 -sarjan älypuhelimia tunnetuksi tekevien lähettiläiden tehtävä on Samsungin mukaan yksinkertainen: auttaa ihmisiä löytämään oma intohimonsa ja rohkeus seurata sitä.
Lähettiläät tulevat urheilun ja luovien alojen eri kentiltä – mukana ovat Kimi Räikkösen lisäksi Byredo-hajuvesibrändin perustaja Ben Gorham, ruotsalainen huippumalli Elsa Hosk, jalkapalloilija Erling Haaland ja vaatesuunnittelija Anine Bing. He kertovat omasta elämästään ja jakavat tarinoita Samsungin Galaxy S21:n avulla. Omalla esimerkillään he toivovat inspiroivansa tulevia sukupolvia unelmiensa tavoittelussa, Samsung kertoo.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Samsung Electronic Nordicin lähettiläsohjelma on osa Samsung Galaxy S21 -sarjan lanseerausta. Kampanja keskittyy siihen, miten uraauurtava teknologia auttaa urheiluharrastajia ja luovia nuoria vangitsemaan elämänsä tärkeimmät hetket.
”Kampanjaan mukaan lähteminen tuntui luontevalta, sillä voin seistä sen sanoman takana. Olen saavuttanut omat unelmani tinkimättömyydellä sekä luottamalla siihen, mitä olen ja mitä teen. Ammatissani pienilläkin yksityiskohdilla on valtava merkitys. Jokainen kisa tarjoaa uuden mahdollisuuden, mutta jotta sen saisi hyödynnettyä, mitään ei voi jättää puolitiehen. Kropan, keskittymisen ja teknisten yksityiskohtien on oltava äärimmilleen viritettyjä. On oltava valmiina, ja kun hetki koittaa, pitää antaa palaa”, Räikkönen kertoo.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Kampanjan aikana Räikkönen tulee muun muassa näyttämään, miten hän valmistautuu kisoihin kotonaan – hänelle räätälöidyssä kotikuntosalissa.
”Kimi Räikkönen on Samsungin ’Do What you Can’t’ -brändifilosofian ruumiillistuma. Hän on suorasukainen suomalainen, joka uskaltaa tarttua hetkeen omalla kylmäpäisellä tyylillään piittaamatta siitä, mitä muut hänestä ajattelevat. Haluamme työskennellä henkilöiden kanssa, jotka auttavat meitä välittämään tätä Do What You Can’t -asennetta ja -sanomaa eteenpäin. Kimin rajoja rikkova ura on osoitus siitä, että kovalla työllä ja oikealla asenteella mikään ei ole mahdotonta. Samaa filosofiaa noudattavat myös Samsungin tuoteinnovaatiot”, sanoo Oscar Otteborn, Samsung Electronicsin mobiililiiketoiminnan johtaja Pohjoismaissa.
Kimi Räikkönen ei ole aiemmin toiminut älypuhelinkampanjoiden kasvona merkittävällä tavalla. Räikkönen on kuitenkin aiemmin uransa aikana tehnyt yhteistyötä esimerkiksi DNA:n kanssa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »