Myös LinkedIn vahvistaa kehittävänsä omaa muunnelmaansa hittisovellus Clubhousesta. LinkedInin keskusteluhuoneissa puhuttaisiin työelämästä.
Kun jokin uusi sosiaalisen median toiminto tai ominaisuus ottaa kunnolla tuulta alleen, kopioidaan sitä surutta palvelussa jos toisessakin. Aiemmin hitiksi nousivat tarinapäivitykset, mutta tänä vuonna on Clubhouse-nimisen ryhmäkeskustelusovelluksen vuoro innoittaa haastajia omia muunnelmiaan kehittämään. Nyt joukon jatkoksi on vahvistanut liittyvänsä myös LinkedIn.
LinkedInin äänikeskustelut muistuttavat Clubhousen vastaavia, mutta niihin osallistutaan työntekijöinä, työnantajina ja asiantuntijoina, työelämän sosiaaliseksi mediaksikin tituleerattu palvelu vahvistaa TechCrunchille. LinkedInin keskusteluissa ammattilaiset pääsisivät ottamaan osaa keskusteluihin ja luomaan samalla suhteita mahdollisiin työnantajiin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
LinkedInin live-äänikeskusteluissa olisi siis selkeä työpainotus. Haastajia ominaisuudella tulevaisuudessa riittää, sillä Clubhousen menestysreseptiä ovat lähteneet kopioimaan jo monet muutkin palvelut. Viimeisimpänä aikeensa vahvisti musiikkialan jätti Spotify, jonka keskusteluissa käsitellään luonnollisesti musiikkia.
Clubhousen innoittamana myös Instagram on suunnittelemassa omaa keskustelutoimintoaan. Twitter puolestaan ehti jo julkaistakin Twitter Spacesinsa, joka niin ikään muistuttaa läheisesti Clubhousea. Oman lusikkansa live-keskustelujen soppaan on laittamassa myös Facebook, jonka toimitusjohtaja Mark Zuckerberg innostui ideasta otettuaan itse osaa keskusteluiltamaan.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »