Ruotsalainen verkkokauppatilausten kotiinkuljetuksiin erikoistunut startup-yritys Budbee laajentaa palveluitaan myös Suomessa.
Budbee tuo nyt Suomessakin tarjolle Budbee Plus -jäsenyyden, jonka käyttäjä saa verkkokauppatilauksensa kotiovelle räätälöidyllä palvelulla: kaikki Budbeen kautta tehdyt verkkokauppatilaukset toimitetaan kotiovelle asiakkaan asettaman, personoidun aikataulun mukaisesti ja aikaikkunan voi aina valita ilman lisämaksua.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Jäsenet saavat sovelluksessa myös muita etuja, ja tulevaisuudessa palveluun lisätään uusia ominaisuuksia. Budbee Plus -jäsenyys maksaa 4,9 euroa kuukaudessa tai 49 euroa vuodessa. Lisätietoa palvelusta löytyy Budbeen verkkosivuilta.
Budbeen palveluiden tavoitteena on yleisesti parantaa verkkokaupan asiakaskokemusta. Budbee muun muassa hoitaa toimitukset iltaisin, kun ihmiset ovat yleisemmin kotona, ja tarjoaa kattavampaa tietoa toimituksen kulusta.
Ruotsissa yhtiö kertoo nousseensa jo verkkokauppatilausten kotiinkuljetusten markkinajohtajaksi, ja sama menestys yritetään toistaa Suomessakin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Budbee Plus -palvelu on suunnattu ihmisille, jotka tekevät verkkokauppa-ostoksia säännöllisesti.
”Budbeellä pyrimme aina luomaan asiakkaan näkökulmasta parhaan mahdollisen palvelukokemuksen. Budbee Plus -jäsenyys on niille, jotka shoppailevat verkossa usein, ja arvostavat pakettitoimitusten helppoutta ja räätälöityä palvelua. Se on hyvä esimerkki siitä, mille tasolle palvelukokemus voidaan viedä”, kertoo Rita Kerola, Budbee Suomen kaupallinen johtaja.
Budbee Plus mahdollistaa sen, että kaikki Budbeen kautta tilatut paketit tuodaan asiakkaalle tämän valitseman aikataulun mukaisesti. Asiakas luo henkilökohtaisen tilausaikataulunsa, jonka mukaan paketit saapuvat kotiovelle ja mahdolliset palautukset hoidetaan samalla.
“Budbee Plus on hyvä esimerkki siitä, millaisia palveluita verkkokaupan kasvu ja sen ympärille rakentuvat innovaatiot tuovat mukanaan. Kun paketit toimitetaan jäsenyyden avulla niin, että toimitus istuu asiakkaan jokapäiväiseen elämään, asiakas säästää paljon aikaa ja energiaa, ja näin hänen kokemuksensa verkkokauppashoppailustakin on kokonaisuudessaan parempi”, Kerola summaa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Ruotsin ja Suomen lisäksi Budbee toimii jo Tanskassa ja Alankomaissa. Suomessa palvelu toimii pääkaupunkiseudun lisäksi Tampereella, Turussa ja Oulussa, ja sitä käyttävät esimerkiksi Elisa, Yliopiston Apteekki, Gigantti, Sportamore, Musti ja Mirri, Asos, XXL, Lindex, Stadium sekä Ruohonjuuri.
Budbee kertoi aiemmin tänä vuonna keränneensä yli 52 miljoonan euron rahoituksen viimeisimmällä rahoituskierroksellaan. Varat aiotaan käyttää kansainväliseen laajentumiseen.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »