Nimettömät lähteet kertovat Facebookin suunnittelevan some-ilmiöksi nousseen Clubhousen haastamista. Itse Mark Zuckerberg on tietojan mukaan kiinnostunut uudesta alustasta.
Viime aikoina Clubhouse-niminen uudenlainen sosiaalisen median palvelu on saavuttanut suuresti suosiota maailmalla. Suoria podcast-lähetyksiä muistuttavia live-keskusteluja tarjoava Clubhouse on kerännyt uusia käyttäjiä kiihtyvällä tahdilla, ja sen avoimissa keskusteluhuoneissa on vieraillut kuuluisuuksia Elon Muskista Facebook-pomo Mark Zuckerbergiin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
The New York Times kertoo Zuckerbergin itsensä kiinnostuneen Clubhousen formaatista kovasti. Facebook onkin nimettömien lähteiden mukaan jo alkanut kehitellä omaa muunnelmaansa Clubhousen menestysreseptistä.
Facebookin sisällä uutta projektia nimitetään Firesideksi. Myös Fireside mitä luultavimmin tarjoaa mahdollisuuden porukalla käytäviin live-keskusteluihin, joihin kuka tahansa saisi halutessaan liittyä.
Tarkempia tietoja Facebookin suunnitelmista ei ole, sillä Fireside-projekti on vasta aivan alkutekijöissään. Nähtäväksi jää, saavuttavatko live-keskusteluhuoneet tulevina vuosina tarinatilan kaltaisen suosion ja vankan aseman useissa sosiaalisen median palveluissa. Ainakin Facebook vaikuttaa jo kiinnostuneen.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »