Suomalainen Nokia-älypuhelimia lisenssillä kehittävä ja myyvä HMD Global on nimittänyt uudeksi markkinointijohtajakseen Stephen Taylorin.
HMD Global on ollut ilman markkinointijohtajaa viime syksystä lähtien, jolloin yhtiössä lähes alusta asti mukana ollut ja myös varatoimitusjohtajana toiminut Pekka Rantala jätti yhtiön.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Uusi markkinointijohtaja Stephen Taylor aloitti työnsä HMD:llä LinkedIn-tietojensa mukaan jo maaliskuussa. Siihen asti hän työskenteli syyskuusta 2016 alkaen maksupalvelu PayPalin Euroopan. Lähi-idän ja Afrikan alueen markkinointijohtajana.
Nokia-puhelinten markkinoinnin kannalta Taylorilla on myös merkittävää aiempaa kokemusta Samsungin Euroopan markkinointijohtajana alkuvuodesta 2012 kesään 2016 asti. Yhteensä Taylorilla on lähes 30 vuoden työura eri markkinoinnin johtotehtävistä.
HMD:llä Stephen Taylor raportoi toimitusjohtaja Florian Seichelle.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
HMD Global aikoo jatkossa keskittyä entistä enemmän ensisijaisesti digitaalisiin markkinointistrategioihin ja nostaa esimerkiksi sosiaalisen median tekemisen painoarvoa.
HMD Global itse ei ole tiedottanut viime vuoden tuloksestaan. Yhtiön osaomistajan, sopimusvalmistaja FIH Mobilen, tulosraportin mukaan HMD Global olisi kuitenkin yltänyt loppuvuodesta ensi kertaa voitolliseen vuosineljännekseen. HMD Globalilla on ollut myös viime vuodesta asti käynnissä rahoituskierros.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »