Gigantti on avannut tänään 14. lokakuuta oman kanta-asiakasohjelmansa. Gigantin mukaan sen ohjelma on kodinelektroniikka- ja kodinkoneketjujen ensimmäinen Suomessa.
Gigantti-klubiksi nimetty ohjelma tarjoaa monipuolisia asiakasetuja, kuten viikoittain vaihtuvia tuotetarjouksia eri tuoteryhmistä, pysyviä alennuksia sekä laajan joukon muita etuja, kuten muun muassa pääsyn ostoksille ennen muita valikoituina alennusmyyntipäivinä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Haluamme luoda houkuttelevan kanta-asiakasohjelman, jonka avulla voimme lujittaa suhdettamme asiakkaisiimme, tarjota heille hyödyllisiä etuja ja relevanttia viestintää sekä tietysti kasvattaa asiakastyytyväisyyttä. Gigantti-klubin jäsenet muun muassa pääsevät ostoksille ennen muita valikoituina alennusmyyntipäivinä”, vinkkaa Gigantin markkinointijohtaja Sami Särkelä.
Gigantti-klubilaiset saavat käyttöönsä myös yhteistyökumppaneiden etuja, kuten alennuksia kuukausimaksuista ja ilmaisia kokeilujaksoja muun muassa viihdepalveluista Cmoresta ja Viaplaysta sekä äänikirjapalveluista Storytelistä ja Nextorysta
”Seuraamme asiakkaidemme toiveita ja ostokäyttäytymistä tarkasti ja olemme kuunnelleet asiakkaidemme ehdotuksia kehittäessämme asiakasetujen valikoimaa. Tutkimuksissamme asiakkaamme ovat toivoneet meiltä laajoja etuja aina alennuksista klubitapahtumiin. Näihin toiveisiin pyrimme nyt vastaamaan”, Särkelä lupaa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Kaikille avoimeen Gigantti-klubiin liittyminen on ilmaista eikä se sido mihinkään. Klubiin voi liittyä gigantti.fi:ssä ja kaikissa Gigantin 41 myymälässä ympäri Suomen. ”Erillistä kanta-asiakaskorttia ei Gigantti-klubissa ole, vaan tunnistautuminen tapahtuu yhteystiedoilla, kuten vaikkapa puhelinnumerolla tai sähköpostilla”, Särkelä kertoo.
Gigantti on kehittänyt asiakasetuohjelmansa sisältöä ruotsalaisesta Elgiganten-sisarketjusta saatujen kokemusten perusteella. Ruotsissa Gigantin asiakasetuohjelma on ollut käytössä vuodesta 2016. ”Olemme saaneet Ruotsissa hyviä tuloksia. Odotamme innoissamme myös Suomen lanseerauksen lähtölaukausta ja ensimmäisiä viikkoja”, Särkelä sanoo.
Gigantille uusi kanta-asiakasohjelma on yksi keino vastata entisestään kiristyneeseen kilpailuun ennen kaikkea Powerin ja Verkkokauppa.comin kanssa. Huhtikuun lopussa päättyneellä tilikaudella Suomen Gigantin liikevoitto romahti lähes kymmenesosaan entisestä. Edellisen tilikauden 7,9 miljoonan euron voitto kutistui 0,85 miljoonaksi. Gigantin tuloksesta uutisoi muun muassa Kauppalehti.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »