S-Pankki on kertonut, että sen mobiilisovelluksen S-mobiilin pankkiosion toiminnassa on esiintynyt häiriöitä, jonka takia sovelluksessa on näkynyt virheellisiä tietoja.
S-Pankin mukaan rajattu joukko S-mobiilin käyttäjiä on nähnyt sovelluksessaan tilapäisesti toisen pankkiasiakkaan tietoja. Häiriö S-mobiilissa on rajautunut S-Pankin mukaan pankkitietojen näkymiseen. Ongelmien ratkaisemiseksi S-mobiili on toistaiseksi pois käytöstä.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Suhtaudumme pankkisalaisuuteen erittäin vakavasti ja olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta. Kaikille tiedossamme oleville asiakkaille, jota häiriö kosketti, lähetetään viesti verkkopankissa ja heitä tavoitellaan puhelimitse. Olemme myös aloittaneet keskustelut tapahtuneesta viranomaisten kanssa”, kertoo S-Pankin digitaalisesta kehityksestä vastaava johtaja Carl-Edvard Holmberg.
S-Pankin mukaan sen muut palvelut, kuten kortit ja verkkopankki, toimivat normaaliin tapaan. Verkkopankkia voi käyttää tunnuslukutaulukolla normaalisti. Jos sinulla ei ole enää tunnuslukutaulukkoa tallessa, saat sen maksutta asiakaspalvelupisteestämme häiriön aikana. Suurin osa asiakaspalvelupisteistä on auki arkisin klo 20 asti.
”Pahoittelemme ylimääräistä vaivaa ja kiitämme kärsivällisyydestä”, toteaa S-Pankki.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »