LinkedIn aloittaa live-lähetysten testaamisen palvelussaan, uutisoi TechCrunch. Live-lähetykset ovat olleet monissa sosiaalisen median palveluissa jo pitkään, mutta LinkedIniin käyttäjät ovat saaneet odottaa ominaisuutta pidempään. Aluksi live-lähetykset eivät ole kuitenkaan kaikkien saatavilla, vaan niitä testataan Yhdysvalloissa.
LinkedInin mukaan videot ovat yksi nopeimmin kasvava formaatti sen palveluissaan. LinkedIn Live -lähetyksiä käyttäjät voivat tehdä tietyille ryhmille tai sitten julkisesti kaikille LinkedInin käyttäjille, joita on lähes 600 miljoonaa.
Live-lähetykset tulisivat ainakin LinkedInin suunnitelmien mukaan palvelemaan laajasti eri käyttäjiä. Tavoitteena on, että live-lähetyksiä lähetettäisiin esimerkiksi erilaisista konferensesseista ja tuotejulkistuksista. Niiden ohella vaikuttajat voisivat tehdä Q&A-lähetyksiä tai suuret yritykset voisivat näyttää tapahtumia toimistoistaan. Toki käyttäjät voivat tehdä myös käytännössä mistä tahansa muustakin tilanteesta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Aluksi live-lähetyksien testiversioon kutsutaan sopivia käyttäjiä, joten kuka tahansa ei voi niitä tehdä. LinkedIn ei ole kertonut live-lähetysten laajemman julkaisun aikataulua.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »