Snapchatista tutut tarinat ovat levinneet laajasti eri sosiaalisen median palveluihin, kun lyhyitä tarinavideoita tai -kuvia voi julkaista Facebookissa, WhatsAppissa ja vaikkapa Instagramissa. Nyt kyseiseen joukkoon liittyy myös Microsoftin omistama LinkedIn.
Tarinat eivät tule heti kaikkien käyttäjien saataville, kertoo TechCrunch. Stundent Voices -niminen ominaisuus tulee nimensä mukaisesti suunnattu opiskelijoille ja vastavalmistuneille. Yhdysvalloissa kokeilussa oleva ominaisuus osaa myös koota eri tietyllä yliopistolla tehdyt tarinat yhdeksi kokonaisuudeksi.
”Tiedämme, että opiskelijat rakastavat taltioida hetkiä videomuotoon. Tällä uudella ominaisuudella helpotamme kokemusten jakamista toistensa kanssa kampuksilla ja haluamme parantaa yhteisöllisyyttä”, sanoo LinkedInin tuotepäällikkö Isha Patel.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
LinkedIn tahtoo opiskelijoiden jakavan kokemuksiaan muun muassa työharjoitteluista, uramessuista ja kouluprojekteista. ”Näiden videoiden avulla opiskelijat voivat kasvattaa verkostoaan, valmistautua elämään valmistumisen jälkeen ja opettaa potentiaalisille työnantajille enemmän itsestään”, Paltel kertoo.
Toistaiseksi ei ole tietoa, milloin uusi ominaisuus tulee saataville Yhdysvaltojen ulkopuolella.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »