Huawein sisarbrändi Honor on uudistanut logonsa. Uusi logo on aiempaa huomattavasti selkeälukuisempi.
Uudesta maailmanlaajuisesti käyttöön otetusta logosta on julkaistu jo useampi erilainen väriversio eri käyttötilanteisiin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Suomessa Honor kuuluu merkittävimpiin älypuhelinbrändeihin. Huawei- ja Honor-älypuhelimissa käytetään paljon yhteistä tekniikkaa ja samanlaista EMUI-ohjelmistoa, mutta tuotteet on suunnattu eri kohderyhmille. Huawei pyrkii nyt yhä enemmän premium-brändiksi, kun taas Honor on aina tavoitellut nuorempaa yleisöä. Lisäksi maailmanlaajuisesti brändeistä Honor on suunnattu ensisijaisesti verkkomyyntiin ja Huawei myyntiin laajempien jakelukanavien kautta. Yleisesti ottaen Honor-puhelinten hinnoittelu on myös hieman Huaweita matalammalla tasolla.
Honorin painoarvo Huawein alla tuntuu pikku hiljaa kasvaneen, mikä on näkynyt myös yleistyneinä Honor-tuotelanseeraustilaisuuksina. Suomessa Huawein ja Honorin myyntiä ja markkinointia johdettiin pitkään poikkeuksellisesti yhdessä, mutta tämän vuoden aikana toiminta on jakaantunut erillisiin Huawein ja Honorin toimintoihin.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »