Lego on julkaissut uuden Lego Life -palvelun, joka on Legoista innostuneille tytöille ja pojille suunnattu sosiaalinen media. Palvelua pääsee käyttämään tablettisovelluksen kautta, mutta valitettavasti ainakaan vielä Lego Lifea ei Suomessa julkaistu. Lego Lifesta uutisoi muun muassa TechCrunch.
Lego Lifessa alle 13-vuotiaat lapset voivat esitellä omia Lego-luomuksiaan, ihastella ja kommentoida muiden rakennelmia ja saada omiin Lego-suosikkeihinsa liittyviä uutissyötteitä, kuten rakenteluvinkkejä. Lapset pääsevät tekemisiin tuttujen Lego-hahmojen, kuten Lego Batmanin, Lego Ninjagosta tutun Mestari Wun tai Lego Friendsistä tutun Emman kanssa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Lego Life on kehitetty yhteistyössä UNICEFin kanssa niin, että lasten turvallisuus ja yksityisyys pysyvät mahdollisimman hyvin suojattuina. Lapset käyttävät omien kuvien sijaan Lego-avatar-kuvia ja omien nimien sijaan he käyttävät sovelluksen kehittämiä nimimerkkejä. Sovellus arpoo kolmeosaisia sanayhdistelmiä, joista lapset voivat valita mieluisimman omaksi käyttäjänimekseen.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Palvelussa ei myöskään ole suoraa keskustelumahdollisuutta, ainoastaan kommentointimahdollisuus, ja kommentointi on valvottua ja siinä käytetään Lego-emojeja niin, että kiusaamismahdollisuuksia ei juuri jää. Palvelussa ei myöskään saa julkaista kuvia, joista voisi paljastua käyttäjän henkilöllisyys tai sijainti.
Lego Life ei myy jäsenyyttä tai muuta maksullista sisältöä, mutta sisältää Lego-tuotteiden mainoksia.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »