Slush 2016 on pyörähtänyt käyntiin ja valtaa Helsingin Messukeskuksen tämän keskiviikon ja huomisen torstain ajaksi aamusta myöhäiseen iltaan.
Tänä vuonna järjestetään myös musiikkiin keskittyvä lisätapahtuma Slush Music, joka laajentaa tapahtuman kätevästi ensimmäisen päivän osalta kahdelle tapahtumapaikalle jä vie Slushin takaisin jälleen Kaapelitehtaallekin, jonne myös Slushin sisustuksessa useammalta vuodelta tutut laser-valot ovat myös siirtyneet takaisin. Messukeskuksessa nähdään elementteinä sen sijaan tulta ja vesiputouksia.
Slushia voi seurata live-lähetyksenä myös sen verkkosivuilta. Tapahtumassa nähdään kahden päivän edestä ohjelmaa useammalla eri lavalla – haastatteluja, julkistuksia, puheita ja keskusteluja. Yhteensä esille pääsee 200 puhujaa. Lisäksi mukana on toki Slush 100 -pitchauskisa, jonka voittaja palkitaan jälleen mittavalla rahoitusmahdollisuudella.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Slushiin lipunmyynti kertoo tapahtumaan olevan tulossa tänä vuonna ennätysmäiset 17 500 osallistujaa 124 eri maasta. Joukossa on 2 336 startupia, 1 146 sijoittajaa ja 610 toimittajaa.
Tapahtumassa odotetaan tapahtuvan 7 000 sijoittajien ja startupien välistä tapaamista. Rahoituksen lisäksi Slushista monet yritykset hakevat myös työntekijöitä.
Torstai-iltana Slush huipentuu jälleen myyttisiin jättimäisiin afterparty-bileisiin, joiden järjestelyistä vastaavat tuttuun tapaan jälleen peliyhtiö Supercell sekä Hartwall.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Slushin järjestää Startup-säätiö eikä tapahtuma tavoittele voittoa. Mukana järjestelyissä on jopa 2 400 vapaaehtoista.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »