Apple on jälleen kerran mukana AIDSin vastaisessa taistelussa. Yhtiö toi tarjolle uusia punaisia lisävarusteita verkkokauppaansa ja 20 suosittua App Storen peliä on myös mukana (RED)-kampanjassa.
”(RED)-kumppanuutemme myötä olemme jo kymmenen vuoden ajan olleet mukana AIDSin vastaisessa taistelussa. Olemme tarjonneet neuvontaa, testausta ja – mikä tärkeintä – lääkkeitä, jotka estävät HIV:n siirtymisen äidiltä syntymättömälle lapselle. Jokainen ostos on askel kohti AIDSista vapaata sukupolvea”, Applen sivuilla kerrotaan.
Jokaisen Product (RED) -merkityn tuotteen ostosta menee osa Global Fund -rahastolle, joka lahjoittaa rahat AIDSin ja HIV:n vastaiseen taisteluun. Lahjoitus auttaa erityisesti useita Afrikan valtioita, joissa syntyy HIV-positiivisia lapsia.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
20 App Storen peliä on mukana kampanjassa. Kaikki pelit muuttuvat viikon ajaksi ”(RED)iksi”, mikä tarkoittaa, että sen viikon aikana tehdyt sovellusten sisäisistä ostoista saadut tuotot lahjoitetaan Global Fund -rahastolle.
Nämä pelit osallistuvat kampanjaan; Angry Birds 2, Angry Birds POP!, Best Friends, Best Friends Forever, Boom Beach, Candy Crush Jelly Saga, Clash of Clans, Clash Royale, CRS Racing 2, Plants vs. Zombies Heroes, FarmVIlle: Tropic Espace, SimCity BuiltIt, Hay Day, FIFA Mobile Football, PewDiePie’s Tuber Simulator, Episode, Farm Heroes Saga, MARVEL Contest of Champions, War Dragons ja YAHTZEE with Buddies. Kyseiset pelit löytää helposti App Storen etusivun kautta.
Kaikki Applen Product (RED) -tuotteet löydät yhtiön kampanjasivulta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Alla Applen uusia lisävarusteita, kuten suojakuoria, rannekkeita ja kuulokkeita, jotka ovat mukana (RED)-kampanjassa:
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »