Uber on muuttamassa tapaansa esittää kyytien hinta ennen tilauksen tekoa.
Tähän asti kysynnän ollessa korkea Uber on esittänyt hintansa kertoimina normaalin hinnan päälle suurena sovelluksessa esiin tulleena ponnahdusbannerina, jossa asiakkaan on myös täytynyt merkitä huomioineensa korkeammat hinnat. Uber on voinut kertoa esimerkiksi hintojen olevan 2,3-kertaiset normaaliin nähden.
Jatkossa Uber kuitenkin kertoo tarkan hinnan matkalle sen lähtö- ja päämäärätietojen perusteella aiemman hinnankorotuksen sijaan.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Lisähinnoittelu suosituimpina aikoina itsessään ei ole poistumassa Uberista, vaan säilyy nyt ennallaan. Ainoa asia, joka tässä yhteydessä muuttuu, on vain tapa esittää hinta. Uberin mukaan uusi tapa ei edellytä laskutoimituksia asiakkailta eikä myöskään tuota yllätyksiä.
Jos haluttu määränpää vaihtuu matkan aikana, voi joko kuljettaja tai itse matkustaja päivittää sen sovelluksessa ja hinta määrittyy tällöin uudelleen.
Uber on testannut uutta hinnanesitystapaa jo muutamissa yhdysvaltalais- ja intialaiskaupungeissa huhtikuusta alkaen. Se aikoo ottaa uuden tavan käyttöön maailmanlaajuisesti tulevien kuukausien aikana.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »