”Hessun kioski” eli ”maistuvista majoneesseistaan” tunnettu Hesburger julkaisi tällä viikolla älypuhelinsovelluksen, jolla hampurilaisen voi tilata ja maksaa vaikka työpaikalla tai kotisohvalla ja noutaa ravintolasta haluamanaan ajankohtana.
”Pikaruoka-alalla sijainnilla on keskeinen merkitys ja nyt me voimme aina olla lähin ravintola, kun olemme asiakkaan taskussa. Samalla asiakas voi karsia lompakostaan taas yhden kortin, kun Bonusklubikin on puhelimessa”, sanoo Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Hesburgerin sovelluksesta löytyvät niin bonustilin tiedot kuin tarjouskupongitkin.
”Sovellusta voi käyttää rekisteröitymättä, mutta rekisteröitynyt käyttäjä saa siitä irti enemmän: hän voi lähettää tilauksensa ravintolaan ja maksaa sen etukäteen, hallinnoida omaa kanta-asiakastiliään ja käytössä on enemmän kuponkeja”, Vuoti luettelee.
Sovellus osoittaa käyttäjälleen lähimmän Hesburgerin ja tarvittaessa opastaa hänet perille. Myös ravintolakohtaiset hinnat sekä tuotteiden ravintoarvot ja tuoteselosteet löytyvät sovelluksesta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Hesburgerin sovellus on ladattavissa maksutta Androidille ja iOS:lle.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »