Viime tiistaina uutisoimme Soneran mobiiliverkkoviasta. Muutostöiden aiheuttamista häiriöistä kasvoi lähes päivän mittainen ongelmavyyhti, joka häiritsi lukuisten käyttäjien puhelinliikennettä. Tämän ja muiden vastaavien tapausten johdosta soneran toimitusjohtaja Valdur Laid on nyt pyytänyt asiakkailta anteeksi.
Tiistain verkko-ongelmat vaikuttivat sekä puhelin- ja viestiliikenteeseen että datapalveluiden käyttöön. Ongelmien syynä olivat verkossa tehdyt muutostyöt.
Laid esiintyy eilen julkaistulla YouTube-videona nöyrästi. Hän myöntää, että Soneralla on viime aikoina ollut monta isoa verkko- ja mobiilipalveluihin liittyvää vikatilannetta. ”Olen siitä erittäin pahoillani ja pyydän nöyrästi anteeksi”, Laid pahoittelee.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Samalla Laid kertoo, että tiistain vikatilanne kasvoi suuremmaksi kuin mitkään Soneran arviot osasivat arvata. Sonera investoi Laidin mukaan joka vuosi yli 150 miljoonaa euroa palveluiden toimivuuteen. ”Kukaan ei pysty lupaamaan, että vikoja ei koskaan enää tule”, Laid muistuttaa, mutta lupaa Soneran tekevän parhaansa, jotta yhtiön palvelut toimisivat ja kansan luottamus saataisiin voitettua takaisin.
https://youtu.be/gKY-gBkEJD0
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »