Facebook testaa tasaiseen tahtiin uusia ominaisuuksia, joilla maustaa sosiaalista palveluaan. Nyt yhtiö on ottanut tarkastelun alle useiden, kustomoitavien syötteiden sarjan.
Facebook testaa parhaillaan järjestelmää, jossa palvelun käyttäjälle tarjottaisiin useita eri aiheisiin perustuvia syötteitä. Järjestelmä tulisi käyttöön ainakin Facebookin mobiilisovelluksessa ja korvaisi nykyisen mallin, jossa kaikki sisältö tarjoillaan käyttäjälle vain yhdessä suuressa Uutiset-syötteessä.
Tämä ei tarkoita, että vanha uutissyötä hävitetään täysin, sillä se on edelleen nähtävissä Jason Steinin twiitin kuvakaappauksissa. Sen sijaan vanhan syötteen rinnalle tuodaan useita aihekohtaisia syötteitä, kuten Matkailu ja Tyyli. Tarkoituksena on, että Facebook jakaa automaattisesti sivujen ja ystävien julkaisut näille erikoissyötteille, jotta käyttäjät löytävät juuri sillä hetkellä haluamaansa sisältöä helpommin.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Vastaavia uudistuksia testataan yleensä rajatuilla käyttäjäkunnilla, eivätkä kaikki testatut ominaisuudet päädy osaksi palvelua. Aihepohjaisten syötteiden kohtalokin riippuu siis meneillään olevan testijakson tuloksista.
Facebook is adding customizable interest-based feeds. A newspaper made up of all the world's newspapers. pic.twitter.com/Ll7pib6Mb5
— Jason (@jasonwstein) December 29, 2015
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »