Snapchat on hyvin menestyvä viestisovellus, jonka erityisesti nuorempi sukupolvi on ottanut omakseen. Räjähtävästi kasvanut startup-yritys on jo hyvän tovin kehittänyt palveluaan ja etsinyt samalla sopivaa tapaa tehdä sovelluksesta tuottoisa. Viime vuonna Snapchatin sisään leivottiin mainos- ja mediasisältöä. Uusimpana yrityksenä tulevat maksulliset uudelleentoistot.
Lähtökohtaisesti Snapchatissa lähetettävät snapit – eli viestit, kuvat ja videot – ovat eliniältään lyhyitä. Niistä nautitaan hetki, mutta lopulta ne katoavat uusien viestien tieltä. Ajatusta tosin kevennettiin jo pari vuotta sitten, kun Snapchat alkoi tarjota yhden mahdollisuuden päivässä katsoa jokin kadonnut viesti uudelleen.
Jatkossa kyseinen ominaisuus laajenee ja alkaa tehdä rahaa. Tästä päivästä eteenpäin yhdysvaltalaiset käyttäjät voivat ostaa kolme uudelleenkatselumahdollisuutta hintaan 0,99 dollaria. Yksi kadonnut snap on kuitenkin uudelleenkatsottavissa vain kerran, eli samaa teosta ei voi pelastaa useita kertoja.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Samalla hengenvedolla Snapchat julkisti myös uuden Lenses-ominaisuuden. Linssien avulla käyttäjät voivat vääntää selfiekuviaan monin huvittavin tavoin. Tämä uudistus on heti tarjolla myös suomalaisille Snapchat-käyttäjille.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »