Venigo on uusi toimija kotimaisella ravintolakentällä. Sovellus haluaa tarjota ravintoloille uuden vaihtoehdon asiakasviestintään.
Venigon avulla ravintoloitsija voi siis tavoitaa asiakkaansa ja tiedottaa esimerkiksi ruokalistoista tai erikoisemmista tapahtumista. Palvelun kulmakiven kerrotaan olevan reaaliaikaisuus. Venigo on suunniteltu nimenomaan kanta-asiakassuhteiden hoitoon, ei niinkään uusien asiakkuuksien hankintaan.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Venigossa on mukana jo noin 40 baaria, kahvilaa ja ravintolaa. Palvelun pääpaino on Helsingissä ja Tampereella. Eräs Venigo-toimijoista on helsinkiläinen vuodesta 1952 saakka auki ollut Café Ursula. ”Ursulassa haluamme olla mukana uusissa kiinnostavissa tavoissa tavoittaa asiakkaat”, toteaa Café Ursulan toimitusjohtaja Essi Massalin.
Kuluttajan puolella Venigo lupaa tarjota helpon tavan tarkistaa oman lempiravintolan tapahtumat ja tarjonta. Venigo-sovellus löytyy Google Playsta ja Applen App Storesta.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »