Älykellomarkkinat käyntiin potkaissut Pebble julkisti uuden kellonsa noin kuukausi sitten. Pebble Time -niminen kello saapui tuolloin ennakkomyyntiin Kickstarter-joukkorahoituspalveluun. Menestynyt kampanja on nyt päättynyt ja Pebble Time keräsi yhteensä 20,3 miljoonan dollarin edestä tilauksia ja rahoitusta.
Pebble Time aloitti Kickstarter-matkansa vahvasti helmikuun lopussa. Tuolloin projekti nousi otsikoihin keräämällä ensimmäisen miljoonansa ennätysajassa. Pebble Time -kampanja keräsi miljoona dollaria vain 49 minuutissa. Kuukauden Kickstarter-kampanjan aikana uutta älykelloa tuki 78 471 henkilöä, joiden avulla Pebble ylsi lopulta yli 20 miljoonan dollarin pottiin.
Pebble Time uudistaa tarjontaansa monin tavoin Pebblen ensimmäiseen älykelloon verrattuna. Virtapihi E-paperinäyttö on nyt värillinen ja kello itse on jopa 20 prosenttia aiempaa ohuempi. Nimensä Pebble Time on saanut uudesta aikajanaan perustuvasta käyttöliittymästään, jossa ilmoituksen ja muu sisältö esitetään aikajärjestyksessä. Kellon oikealta reunalta löytyvillä painikkeilla päästään tarkastelemaan nykyhetken lisäksi menneisyyttä ja tulevaa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Perusversion lisäksi Pebble toi kampanjan aikana tarjolle Pebble Time Steel -version. Nimensä mukaisesti kyseessä on teräsrakenteinen kello, joka sisältää hieman Pebble Timea kookkaamman akun. Perusversion akkukestoksi luvataan seitsemän päivää, kun taas teräsversion pitäisi jaksaa jopa kymmenen päivää yhdellä latauksella.
Nyt kun kampanja on päättynyt, jatkaa Pebble tuotteidensa viimeistelyä. Uusien älykellojen toimitusten odotetaan alkavan toukokuussa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »