Snapchat teki taannoin päätöksen lisätä mainoksia suosittuun viestipalveluunsa. Vastoin monien mainostajien toiveita yhtiö kuitenkin halusi, ettei palvelu kerää tietoja käyttäjistään mainosten kohdistamiseksi. Snapchatin toimitusjohtaja Evan Spiegel kommentoi perjantaina Santa Monicassa yhtiön saamia tuloksia uusista Snapchat-mainoksista. Lausunnoista kertoi Los Angeles Times.
Kohdistamisen sijaan Snapchat tarjoaa kunkin mainoksen käyttäjän nähtäville ja kysyy, haluaako käyttäjä katsoa mainoksen. Toistaiseksi mainokset ovat olleet elokuvatrailereita. Spiegelin mukaan uudet mainokset ovat olleet äärimmäisen tehokkaita.
Tähän mennessä tarjolla on ollut kaksi mainosvideota. Viime kuussa käyttäjille ehdotettiin Universal Picturesin Ouija-elokuvan mainosta. Tässä kuussa taas tarjolla on ollut Nuija ja Tosinuija Kaks -elokuvan traileri.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
”Ette usko, kuinka tehokas tämä mainosyksikkö on ollut”, Spiegel hehkuttaa. Yhtiön sisäisten mittausten mukaan toinen mainoskokeilu suoriutui jopa paremmin kuin ensimmäinen.
Universal Picturesin digitaalimarkkinoinnin johtaja, Doug Neal, kuvaili toisen mainoksen tähän mennessä tuottamia lukuja varsin rohkaiseviksi. Lisäksi Neal kertoi, että ensimmäisen mainoksen katsoivat miljoonat käyttäjät Yhdysvalloissa.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »