Pikaruokaketju McDonald’s suunnittelee uusia aluevaltauksia digi- ja mobiilimaailmassa, uutisoi CNBC. Hampurilaisjätti on nimennyt aiemmin yhdysvaltalaisella Ticketmasterilla työskennelleen Julia Vander Ploegin digiasioista vastaavaksi varajohtajaksi ja työpaikkailmoitukset kertovat, että yhtiössä on suuria suunnitelmia uusien palvelujen lanseeraamiseksi.
Työpaikkailmoituksissa haetaan henkilöitä vastaamaan muun muassa erilaisten digitaalisten musiikki- ja viihdepalvelujen tarjoamisesta asiakkaille. Uusia musiikki- ja viihdepalveluja on määrä tarjota useita eri kanavia pitkin yrityksen uskollisille asiakkaille. Toisessa ilmoituksessa haetaan työntekijää kehittämään usean kanavan uskollisuusohjelmaa asiakkaiden palkitsemiseksi.
Lisäksi McDonald’s hakee työntekijää vastaamaan yhtiön verkkokauppa-alustan sekä maailmanlaajuisesti toimivan mobiilin tilaussovelluksen julkaisuista. Työpaikkailmoituksessa McDonald’s hehkuttaa aikovansa mullistaa sen asiakkaiden kanssa tapahtuvan kanssakäymisen ”poistamalla fyysiset rajoitteet salliakseen asiakkaiden pitää yhteyttä ja tilata McDonald’silta missä ja milloin tahansa, maailmanlaajuisesti”.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Vielä on siis epäselvää, kuinka Happy Mealit ja McNuggetit on määrä mobiilisti tilata ja ennen kaikkea, miten ne on tarkoitus asiakkaille toimittaa ”missä ja milloin tahansa”, mutta yhtiö kertoo kokeilleensa uusia verkkokauppakäytäntöjä ainakin Ranskassa ja Australiassa ja että näistä maista saaduilla kokemuksilla on tarkoitus kiihdyttää hampurilaiskaupankäynnin digitalisoitumista.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »