Google järjestää halukkaille intiimejä Google Glass -esittelytilaisuuksia Yhdysvalloissa. Basecamp-nimellä kulkevissa esittelypisteissä kuluttaja voi tutustua älylaseihin ja keskustella kasvotusten Glass-oppaan kanssa. Aika tapaamiselle on varattava Googlelta etukäteen.
Basecampeilla on mahdollista vierailla kolmen eri aiheen parissa. Sovitus-tapaamisessa kuluttaja katsoo ammattilaisen kanssa, että lasit sopivat varmasti. Samalla saa vastauksia mieltään askarruttaviin kysymyksiin. Tuki-tapaamisessa ratkotaan asiakkaan mahdollisia Google Glassin kanssa esiintyneitä ongelmia ja vastataan edistyneempiin kyselyihin. Esittely-tapaamisessa taas Glassista kiinnostuneet kuluttajat voivat mennä kokeilemaan tuotetta itse.
Tapaaminen on lähtökohtaisesti tarkoitettu yhdelle ihmiselle kerrallaan. Osallistuja saa kuitenkin tuoda mukanaan yhden seuralaisen, kunhan hän on yli 13-vuotias. Basecamp-pisteitä löytyy tällä hetkellä kolmesta eri kaupungista: San Fransiscosta, New Yorkista ja Los Angelesista.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Google Glassin esittely tähän tapaan on varmasti tarpeellista, sillä ilman ensikäden kokemusta ei tuotteesta saa juuri mitään irti. Lisäksi laitteen 1500 dollarin hintalappu rajoittaa vielä liikkeellä olevia laseja varsin tehokkaasti. Mahdollisuus tutustua konseptiin ammattilaisen avustuksella ja ilman sitoumuksia on siis tervetullut, vaikka koko maailman käännyttäminen yksi ihminen kerrallaan voikin viedä tovin.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »