Suomalainen kapellimestari ja säveltäjä Esa-Pekka Salonen tähdittää yhtä Applen uunituoreista mainoksista. Toisessa mainoksessa pääosassa on matkabloggaaja Chérie King. Molempien tarkoituksena on laajentaa käsityksiä siitä, miten työnteko voi iPadin avulla helpottua.
Salosen mainoksessa kuvataan, miten säveltäjän hetkellisistä ideoista syntyy täysi orkesterisävellys. Lyhyen mainosvideon tueksi Apple on luonut laajan verkkosivun, jossa miehen ajatuksia iPad Airista ja sävellystyöstä avataan monin videoin, kuvin ja tekstein.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Mainosten lisäksi Salonen on työtoveriensa kanssa luonut The Orchestra -sovelluksen iPadille. Sovellus tarjoaa osia kahdeksasta klassisesta sävellyksestä Salosen ja Philharmonia-orkesterin esittäminä. Sovelluksen perimmäinen idea on, että näitä sävellyksiä kuunnellessaan voi samalla esimerkiksi katsoa videota orkesterin eri jäsenistä tai seurata teoksen etenemistä nuoteista. Sovelluksellaan Salonen haluaa jakaa rakkauttaan klassiseen musiikkiin ja tehdä siitä helposti lähestyttävää.
Applen mielenkiintoisista mainostempauksista on uutisoitu aiemminkin. Uudet Salosen ja Kingin tähdittämät mainokset voit katsoa alta.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »