Google on kertonut aloittavansa yhteistyön Google Glass -älylasiensa osalta useiden tunnetuimpien aurinko- ja silmälasibrändien takana olevan Luxottica Groupin kanssa.
Luxottican merkkeihin lukeutuvat Ray-Ban, Oakley, Vogue-Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli ja Arnette. Sillä on myös yli 5 000 optisen alan ja aurinkolasien myymälää Yhdysvalloissa.
Google pyrkii yhteistyöllä tekemään Glass-älylasilaitteestaan seksikkäämmän vaihtoehdon kuluttajille. Google+:n Google Glass -sivuilla julkaisemassaan merkinnässä Google kertoo, kuinka ensimmäiset silmälasit tulivat 1200-luvulla ja sittemmin kehitys on edennyt. Nyt tänä päivänä lasit ovat sekä hyödyllisiä että myös osa käyttäjänsä tyyliä. Googlen mukaan Glass on seuraava jakso tässä tarinassa.
MAINOS (ARTIKKELI JATKUU ALLA)
Luxottica tuo Google Glass -yhteistyöhön design- ja valmistusosaamisensa ja tarjolle on tulossa lisää Glass-tyylivaihtoehtoja. Toistaiseksihan Glass-älylaseja kaupataan ensimmäisille niin sanotuille Explorer-ostajille, ei vielä kaikelle kansalle. Google on aiemmin lupaillut tuovansa älylasinsa laajempaan myyntiin tänä vuonna. Tällöin Googlen mukaan niitä tullaan kauppaamaan myös Luxottican myymälöiden kautta.
Googlen mukaan Glassia ei kannata odottaa Oakley- tai Ray-Ban-laseihin kuitenkaan heti, mutta uusi ilmoitus merkitsee uutta jaksoa Glassin designin osalta.
Mainos: Noin 1 600 000 tuotteen hintavertailu ja hintaseuranta - katso Hinta.fistä mistä saat halvimmalla
Salasana hukassa?
Etkö ole vielä rekisteröitynyt? Rekisteröidy tästä »